Amazon презентував “розумні” візки для супермаркетів Dash Carts у липні 2020 року. Зараз ними можна скористатися у 23 магазинах Amazon. Вони відслідковують, які саме товари покупець кладе чи виймає з візка, підраховують їхню вартість, формують чек і автоматично знімають кошти з картки клієнта на виході з магазину.
Компанія вже півтора роки тестує візки, проте покупці мало користуються ними. Dash Carts використовують лише для 11-15% покупок, тоді як Amazon розраховував на 30%. Менеджери компанії вважають, що причинами низької популярності Dash Carts можуть бути малі габарити, які не дозволяють здійснювати великі покупки, а також труднощі зі скануванням товарів. Крім того, візки не можна вивозити на вулицю і з їхньою допомогою доправити покупки до авто.
Після тестування у власних магазинах Amazon збирався продавати візки іншим ритейлерам, проте тепер ці плани опинилися під загрозою. За допомогою технології компанія також сподівалася залучити більше клієнтів до своїх офлайн-магазинів.
Amazon розвиває й інші технології для безконтактної оплати товарів. Компанія має магазини без кас та продавців, а також розробила пристрій для оплати за допомогою сканування долоні клієнта.