Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Ветерани зможуть отримати до 1 млн грн на розвиток бізнесу – Власна справа

    19 Грудня 2025

    Українські дослідники покращили мовлення ШІ українською

    19 Грудня 2025

    “Дія” та НАІС створюють спільну систему кіберзахисту цифрової інфраструктури України

    19 Грудня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Тестування “розумних” візків для покупок від Amazon зайшло в глухий кут

    Тестування “розумних” візків для покупок від Amazon зайшло в глухий кут

    18 Лютого 2022
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Amazon презентував “розумні” візки для супермаркетів Dash Carts у липні 2020 року. Зараз ними можна скористатися у 23 магазинах Amazon. Вони відслідковують, які саме товари покупець кладе чи виймає з візка, підраховують їхню вартість, формують чек і автоматично знімають кошти з картки клієнта на виході з магазину.

    Компанія вже півтора роки тестує візки, проте покупці мало користуються ними. Dash Carts використовують лише для 11-15% покупок, тоді як Amazon розраховував на 30%. Менеджери компанії вважають, що причинами низької популярності Dash Carts можуть бути малі габарити, які не дозволяють здійснювати великі покупки, а також труднощі зі скануванням товарів. Крім того, візки не можна вивозити на вулицю і з їхньою допомогою доправити покупки до авто.

    Після тестування у власних магазинах Amazon збирався продавати візки іншим ритейлерам, проте тепер ці плани опинилися під загрозою. За допомогою технології компанія також сподівалася залучити більше клієнтів до своїх офлайн-магазинів.

    Amazon розвиває й інші технології для безконтактної оплати товарів. Компанія має магазини без кас та продавців, а також розробила пристрій для оплати за допомогою сканування долоні клієнта.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяСмішні гроші. Авторська колонка про фінансові новини України та світу з гумором і без купюр
    Наступна стаття Резиденти Дія.City об’єдналися для захисту своїх прав

    Схожі статті

    Українські дослідники покращили мовлення ШІ українською

    19 Грудня 2025

    “Дія” та НАІС створюють спільну систему кіберзахисту цифрової інфраструктури України

    19 Грудня 2025

    ШІ стимулює економічне зростання Європи — Лагард

    19 Грудня 2025

    Китай передає контроль над TikTok у США спільному підприємству

    19 Грудня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Ветерани зможуть отримати до 1 млн грн на розвиток бізнесу – Власна справа

    19 Грудня 2025

    Українські дослідники покращили мовлення ШІ українською

    19 Грудня 2025

    “Дія” та НАІС створюють спільну систему кіберзахисту цифрової інфраструктури України

    19 Грудня 2025

    ШІ стимулює економічне зростання Європи — Лагард

    19 Грудня 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту