Google, Facebook, Twitter та інші технологічні компанії повинні будуть вжити заходів для протидії дипфейкам і фейковим акаунтам на своїх платформах. Інакше вони ризикують отримати штрафи до 6% від річного обороту відповідно до оновленого кодексу боротьби з дезінформацією, повідомляє Reuters.
Очікується, що Європейська комісія опублікує оновлений кодекс на цьому тижні в рамках боротьби з фейковими новинами. Згідно з кодексом, компанії зобов’язані протистояти “шкідливій дезінформації”: розробляти інструменти для перевірки інформації та співпрацювати з компаніями щодо перевірки фактів. Крім того, їх зобов’яжуть надавати звіти по кожній країні Європи окремо, а не загальноєвропейські або світові дані.
Компанії розкриватимуть дані щодо кількості віддалених роботів та кількості модераторів контенту в кожній країні та розповідатимуть про системи штучного інтелекту, які розгорнуті для боротьби з фейками. Підписанти також зобов’язуються боротися з поширенням дипфейків та фейкових облікових записів у соціальних мережах.
Кодекс почав діяти у 2018 році, його підписували на добровільній основі. Тепер він стане документом спільного регулювання, а відповідальність поділять між собою регулятор та сторони, які його підписали.