За оцінками аналітиків Canalys, світові поставки смартфонів у четвертому кварталі 2022 року впали на 17% у порівнянні з 2021 роком. Продажі за весь рік знизилися на 11% до менш ніж 1,2 млрд. Це найгірші показники, які галузь бачила за останнє десятиліття.

За підсумками останнього кварталу Apple повернула собі перше місце з часткою 25%, але за підсумками року посіла друге з часткою 19%. Результати Samsung – частка ринку 20% за підсумками четвертого кварталу та 22% за підсумками року, Xiaomi – 11% та 13% відповідно.

Canalys прогнозує, що у 2023 році картина не надто зміниться. Зростання відсоткових ставок, уповільнення економіки та зростаюча напруженість на ринку праці обмежуватимуть потенціал ринку — незважаючи на послаблення інфляційного тиску. Все це негативно вплине насамперед на насичені ринки Західної Європи та Північної Америки, зазначають аналітики. Однак деякі регіони, ймовірно, зростатимуть у другій половині 2023-го, зокрема, Південно-Східна Азія.