Stripe, платформа фінансової інфраструктури для бізнесу, оприлюднила дані про зростання інтернет-економіки в Азії. Згідно з інформацією, оприлюдненою під час щорічного продуктового шоу Stripe Tour Singapore, обсяг транскордонних платежів в Азії через платформу Stripe зріс більш ніж на 30% у 2023 році.
Як зазначається у релізі компанії, також відбулося збільшення кількості азійських підприємств на 28%, які обробили платежі на суму $1 мільйон або більше через платформу Stripe, порівняно з попереднім роком.
Stripe також представила нові інструменти для підтримки транскордонної торгівлі, включаючи оптимізований набір для оформлення замовлень, можливість показувати локальні ціни клієнтам та вдосконалені засоби запобігання шахрайству, що працюють на основі штучного інтелекту. Тепер Optimised Checkout Suite компанії використовує штучний інтелект, щоб визначити, які способи оплати відображати для кожного конкретного клієнта.
Функція Adaptive Pricing від Stripe дозволяє локалізувати ціни на 150 ринках. За даними досліджень Stripe, 90% клієнтів обирають оплату у місцевій валюті, коли їм надається така можливість. Компанії, які використовують цю функцію, в середньому спостерігають зростання транскордонного доходу на 17,8% та підвищення конверсії на 8%.
Також там оголосили про розширення покриття ринку в Південній Кореї. Нова можливість реалізована через партнерство між Stripe та NICEPay, яке забезпечує покупцям у Кореї повністю локалізований платіжний досвід. Угода охоплює понад 20 карткових брендів, чотири локальні електронні гаманці та повний цикл розрахунків і звітності.
Stripe також повідомив про плани розширити покриття локальних способів оплати в Індонезії наступного року.