Американська платформа фінансової інфраструктури Stripe оголосила про запуск рішення для адаптивного ціноутворення без коду, яке допоможе користувачам пропонувати покупцям бажані місцеві валюти. Stripe представила адаптивне ціноутворення — рішення, доступне клієнтам, які використовують посилання на оформлення замовлення та оплату від компанії.
Як зазначається у релізі компанії, наразі Stripe надає послуги адаптивного ціноутворення продавцям у понад 50 країнах, що дозволяє їм пропонувати місцеву валюту своїм покупцям, які знаходяться у більш ніж 150 регіонах по всьому світу. Деякі з них, серед інших, включають Австралію, Болгарію, Бразилію, Канаду, Данію, Угорщину, Індію, Японію, Мексику, Малайзію, Нову Зеландію, Сингапур, Румунію, Швецію, Сполучене Королівство та США.
Рішення адаптивного ціноутворення Stripe дозволяє клієнтам платити в місцевій валюті, при цьому компанія автоматично розраховує локалізовану ціну і керує конвертацією валюти. Крім того, валюта платежу визначається на основі публічної IP-адреси покупця.
Запускаючи нову послугу, Stripe має на меті дозволити своїм користувачам збільшити коефіцієнт конверсії від покупців з усього світу, оскільки, за даними компанії, міжнародні доходи бізнесу зросли в середньому на 17%. Крім того, клієнти можуть використовувати адаптивне ціноутворення для відображення цін у місцевій валюті залежно від місцезнаходження, розраховувати ціни в режимі реального часу, використовуючи обмінний курс, пропонувати додаткові способи оплати, що вимагають місцевої валюти, і забезпечувати відповідність нормативним вимогам для всіх валют, що підтримуються.
Рішення працює з функціями Checkout, Payment Links, Pricing Table та місцевими методами оплати, включаючи Alipay, Bancontact, EPS, iDEAL, P24, SEPA Debit, Sofort та WeChat Pay.