Португальський стартап Sensei, який розробляє технології для безконтактних магазинів, залучив €15 мільйонів фінансування у раунді серії А. Лідером інвестицій стала компанія BlueCrow Capital.
Як передає TechCrunch, до фінансування стартапу також приєдналися нові інвестори: Lince Capital, Explorer Investments та Kamay Ventures (інвестиційний підрозділ Coca-Cola та Arcor Group).
Технологія Sensei використовує комп’ютерний зір, ШІ-сенсори та алгоритми реального часу для автоматичного оновлення кошика покупця та формування списку товарів до оплати. За словами розробників, платформа зберігає при цьому конфіденційність користувачів.
“Є дві проблеми в роздрібній торгівлі. По-перше, досвід покупців залишає бажати кращого. По-друге, дуже складно обробляти всю інформацію про продажі в режимі реального часу”, – пояснює CEO та співзасновник Sensei Васко Португал.
Компанія вже працює з клієнтами в Португалії, Іспанії, Франції, Італії та Бразилії. До 2026 року Sensei планує розширитися до 1000 повністю автономних точок продажу та вийти на ринки Центральної та Північної Європи.
Нагадаємо – нещодавно український стартап GetOrder закрив pre-seed раунд фінансування на $250 000. GetOrder пропонує комплекс рішень, які дозволять запустити сайт, мобільний додаток, синхронізацію з агрегаторами доставки їжі та інтеграцією з системою POS.