Банк Standard Chartered розпочав масштабне впровадження генеративного штучного інтелекту, запустивши інструмент SC GPT для понад 70 000 співробітників у 41 країні світу. Рішення має на меті підвищити операційну ефективність та покращити взаємодію з клієнтами, передає Finextra.
Генеративний ШІ-інструмент, за словами керівництва банку, покликаний вирішувати кілька стратегічних завдань. Зокрема, підвищити продуктивність, налаштувати маркетингові та продажні зусилля для збільшення доходів, автоматизувати роботу інженерів та вдосконалити процеси управління ризиками.
Голова Standard Chartered Білл Вінтерс наголосив на грандіозному потенціалі технології. “Ми віримо, що GenAI може докорінно змінити наш підхід у транскордонному та преміальному банкінгу”, – заявив він. Вінтерс підкреслив, що банк відповідально ставиться до впровадження штучного інтелекту.
Особливістю запуску GenAI є можливість локальних команд розробляти власні рішення під специфіку конкретних ринків. Інструмент допоможе у цифровому маркетингу, перекладах та клієнтських сервісах. Наразі банк працює над більш персоналізованою версією, яка використовуватиме групові дані Standard Chartered.
Нагадаємо – у жовтні минулого року гігант Волл-стріт Morgan Stanley розгорнув новий інструмент на базі генеративного штучного інтелекту – AskResearchGPT, призначений для роботи з масштабною дослідницькою базою банку.