Головний директор компанії Snap Еван Шпігель представив нову версію смарт-окулярів Spectacles – вдосконалений продукт доповненої реальності, який конкуруватиме зі схожим продуктом від Meta, а одного дня зможе замінити смартфон, пише Bloomberg.
Окуляри під назвою AR Spectacles містять технологію, яка може накладати цифрові зображення та фільтри на фізичний світ. Шпігель під час презентації окулярів зазначив, що після запуску вони будуть доступні лише для розробників, зацікавлених у створенні нових функцій для окулярів. А поки розробники працюватимуть над цим, Snap працюватиме над покращенням зовнішнього вигляду пристрою, щоб окуляри були менш громіздкими та зручнішими у використанні.
Snap створює фільтри цифрових зображень для використання в своєму популярному додатку Snapchat з 2015 року. За словами компанії, щодня в середньому понад 300 мільйонів людей використовують один із фільтрів AR Snapchat. Окуляри AR Spectacles, які є п’ятим поколінням розумних окулярів Snap, розроблені, щоб зробити цю технологію “вільною від рук”.
У 2016 році компанія Snap вперше випустила розумні окуляри з вбудованими камерами, але сонцезахисні окуляри, що записують відео, не стали популярними. Компанія продала лише близько 220 000 пар. Snap випустила нові ітерації окулярів у 2018 і 2019 роках, перш ніж створити свою першу пару окулярів доповненої реальності в 2021 році (була доступною лише для розробників).
Окуляри Ray-Ban від Meta, які можуть записувати відео, відтворювати музику та оснащені вбудованим голосовим помічником, завоювали популярність серед споживачів, за словами генерального директора Марка Цукерберга. Ці окуляри, які дебютували в 2021 році, не містять функцій доповненої реальності, але очікується, що Meta анонсує свій власний прототип AR-окулярів під назвою Orion на щорічній конференції розробників наступного тижня.