Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Meta потрапила під розслідування антимонопольної служби Франції через онлайн-рекламу

    12 Липня 2025

    Венчурний фонд Darkstar інвестує €15 мільйонів в українські оборонні стартапи

    11 Липня 2025

    Італія розслідує практики Revolut у сфері банківських і криптоінвестицій

    11 Липня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Вибір редакції»Штучний інтелект, крипта і метавсесвіт: як McDonald’s трансформується за допомогою технологій

    Штучний інтелект, крипта і метавсесвіт: як McDonald’s трансформується за допомогою технологій

    8 Жовтня 2022
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Поки кияни продовжують штурмувати заклади McDonald’s, що нещодавно вперше відкрились для відвідувачів з початку повномасштабної війни, ми зібрали цікаві факти про технології, які відома у всьому світі мережа закладів швидкого харчування використовує для трансформації та підвищення лояльності клієнтів.

    Криптовалюти

    Днями з’явилася новина про те, що McDonald’s почав приймати біткоїн-платежі в швейцарському місті Лугано. Клієнт може оплатити замовлення на касі за допомогою криптовалюти через мобільний додаток. Крім біткоїна, приймаються також токени LVGA і USDT.

    До слова, це стало можливим в першу чергу завдяки підтримці криптовалют міською владою Лугано, яка ще в березні заявила, що зробить біткоїн, USDT і міський токен LVGA законними платіжними засобами в місті.

    McDrive і штучний інтелект

    У 1976 році McDonald’s почав обслуговувати клієнтів у спеціальних вікнах, дозволяючи їм робити замовлення безпосередньо з автомобілів. На початку 1980-х на McDrive припадало 50% від усіх продажів компанії. Під час пандемії COVID цей показник зріс приблизно до 70%, що разом із доставкою дозволило McDonald’s зберегти свій дохід відносно стабільним навіть під час пандемії.

    У 2019 році компанія придбала ізраїльський стартап зі штучного інтелекту Dynamic Yield за $300 млн, а пізніше того ж року – ще один ШІ-стартап Apprente, який спеціалізується на голосових технологіях. Відтоді McDonald’s впровадив у деяких своїх ресторанах системи розпізнавання голосу на основі штучного інтелекту, що використовують алгоритми обробки природної мови. Це дозволило скоротити майже на хвилину час, необхідний для прийняття замовлення середньостатистичного клієнта через McDrive.

    У 2021 році McDonald’s зміг продати технологію, розроблену нею для автоматизованих голосових систем замовлення, компанії IBM, отримавши додатковий прибуток.

    Ще одна ініціатива передбачала використання алгоритмів розпізнавання номерних знаків і прогнозування ймовірного замовлення клієнта на основі попередніх замовлень.

    Термінали самообслуговування і мобільний застосунок

    У своїх закладах McDonald’s встановлює також термінали самообслуговування. Зокрема, в 2015 році такі кіоски з’явилися і в Україні. Вони дозволяють самостійно оформити замовлення та оплатити його безготівковим способом. Та найцікавіше, що компанія експериментувала з використанням штучного інтелекту в таких терміналах самообслуговування, щоб пропонувати товари, виходячи з часу доби, погоди, популярних замовлень на даний момент і того, наскільки перевантажений заклад. Колишній генеральний директор Стів Істербрук розповідав інвесторам, що ця технологія призвела до збільшення середнього розміру замовлень у ресторанах.

    Варто також зазначити, що застосунок McDonald’s, який дозволяє замовляти їжу через будь-який із каналів розповсюдження (ресторан, доставка або тейкаут), використовує алгоритми прогнозів і рекомендацій. Вони дозволяють визначити, що клієнти, швидше за все, захочуть купити, і розмістити ці позиції на помітному місці на екрані. Ці рекомендації базуються на попередніх замовленнях клієнта, глобальних, національних і місцевих тенденціях, а також погоді.

    МакДональдз у метавсесвіті

    Багато світових брендів розглядають метавсесвіт як важливий інструмент маркетингу та взаємодії з клієнтами, і McDonald’s не є винятком.

    McDonald’s подав патентні заявки, в яких зазначено, що мережа розробляє “віртуальні ресторани”. Компанія робить ставку на те, що так само, як сьогодні молодь любить зустрічатися в закладах McDonald’s, в найближчому майбутньому вони збиратимуться у віртуальній реальності, де зможуть розважатися з друзями, а також замовляти доставку їжі та напоїв додому.

    У метавсесвіті МакДональдз планує і продавати віртуальні товари — це може бути фірмовий одяг та інші предмети, які можна використовувати для аватарів або віртуальних будинків у метавсесвіті.

    Патентні заявки компанії також демонструють, що McDonald’s зацікавлений у розробці NFT. Це дозволить цифровим предметам, які він створює для метавсесвіту, бути унікальними. Тобто компанія зможе створювати також колекційні товари. Власне, один NFT МакДональдз вже запустив, святкуючи повернення McRib у меню в листопаді 2021 року. Тепер улюблений бургер можна купити у вигляді NFT.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяVisa спільно з криптобіржею FTX запускає дебетові картки в 40 країнах
    Наступна стаття Банківська система працює попри масовані ракетні удари по території України – НБУ

    Схожі статті

    Meta потрапила під розслідування антимонопольної служби Франції через онлайн-рекламу

    12 Липня 2025

    ЄС опублікував кодекс використання ШІ. Що потрібно знати технокомпаніям?

    11 Липня 2025

    Google погодився на великі знижки на хмарні послуги для уряду США

    11 Липня 2025

    Amazon планує нові багатомільярдні інвестиції в Anthropic

    11 Липня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Соціальні мережі
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Telegram
    ТОП новин за тиждень
    Всі матеріали

    Meta потрапила під розслідування антимонопольної служби Франції через онлайн-рекламу

    12 Липня 202501 Хв читання

    Французький антимонопольний регулятор оголосив про початок розслідування щодо компанії Meta. Її підозрюють у зловживанні домінантним…

    Венчурний фонд Darkstar інвестує €15 мільйонів в українські оборонні стартапи

    11 Липня 2025

    Італія розслідує практики Revolut у сфері банківських і криптоінвестицій

    11 Липня 2025

    ПриватБанк та ЄБРР запускають найбільшу програму підтримки бізнесу в Україні на €600 мільйонів

    11 Липня 2025
    Останні по темі

    Meta потрапила під розслідування антимонопольної служби Франції через онлайн-рекламу

    12 Липня 2025

    Венчурний фонд Darkstar інвестує €15 мільйонів в українські оборонні стартапи

    11 Липня 2025

    Італія розслідує практики Revolut у сфері банківських і криптоінвестицій

    11 Липня 2025

    Підписка на новини

    Отримуйте новини першими

    Fintech Insider

    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту