Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Штучний інтелект Gemini навчився запам’ятовувати персональні дані користувачів

    Штучний інтелект Gemini навчився запам’ятовувати персональні дані користувачів

    21 Листопада 2024
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Розробники Google запустили нову функцію персональної пам’яті для штучного інтелекту Gemini. Опція наразі доступна лише платним підписникам Google One AI Premium за $20 на місяць і поки що працює тільки у вебверсії.

    Про це пише Techrunch. Gemini може запам’ятовувати особисту інформацію про уподобання користувача, наприклад улюблену їжу чи стиль спілкування. Після збереження таких даних Gemini зможе надавати персоналізовані рекомендації та відповіді.

    Google гарантує, що збережена інформація не використовується для навчання моделі та не передається стороннім особам. Користувачі можуть вимкнути функцію або видалити збережені дані у будь-який момент.

    Наразі функція підтримує лише англійську мову та має обмежену функціональність. Компанія планує поступово розширювати можливості персональної пам’яті штучного інтелекту.

    У липні нова модель Gemini 1.5 Flash отримала функцію показу посилань на пов’язаний вміст у відповідях ШІ-асистента, опцію подвійної перевірки відповідей Gemini з використанням пошуку Google та розширену можливість спілкування з Gemini через застосунок “Google Повідомлення” для країн ЄЕЗ, Сполученого Королівства, Швейцарії та України.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяКредитори ліквідованих банків в управлінні Фонду гарантування отримали 2 млрд грн за рік
    Наступна стаття Європейські регулятори використовуватимуть штучний інтелект для прогнозування інфляції

    Схожі статті

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    28 мільйонів британців використовують ШІ для керування фінансами — дослідження

    4 Листопада 2025

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту