Платформа медіааналітики та автоматизації на основі штучного інтелекту RedTrack закрила раунд фінансування серії А на суму $3,2 млн. Стартап заснував український підприємець Владислав Жовтенко.
Як пише EU-Startups, новий раунд фінансування проведений компанією LeadVentures за участі InstaVC, IronWolfCapital та інвестора Балажа Гандери. За словами представників RedTrack, кошти будуть використані для посилення команди розробників, прискорення розробки продуктів зі штучним інтелектом та отримання вигоди від існуючих досягнень на ринку США.
Технологія RedTrack використовується для відстеження 60 000 рекламних акаунтів, які генерують понад $2 мільярди доходу для більш ніж 800 компаній, включаючи магазини електронної комерції та маркетингові агентства. Подальший розвиток системи дозволить RedTrack залишиться незамінним інструментом для медіа-баєрів у всьому світі, особливо в галузі електронної комерції та прямого зв’язку зі споживачами.
“Наразі ми зосередилися на вдосконаленні платформи та побудові мультитач-моделі атрибуції. RedTrack дозволяє компаніям розуміти кожну взаємодію. Цей раунд фінансування сприятиме нашим зусиллям, спрямованим на надання цілісного бачення для цифрових маркетологів у компаніях з різних індустрій”, – розповів гендиректор RedTrack Владислав Жовтенко.
У вересні провідна компанія у галузі мережевого обладнання Cisco Systems оголосила про запуск фонду в розмірі $1 млрд, присвяченого інвестиціям у стартапи зі штучного інтелекту.