Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Доступні кредити 5-7-9: український бізнес отримав 2,7 млрд грн

    23 Грудня 2025

    Власник TikTok планує інвестувати $23 млрд у ШІ у 2026 році

    23 Грудня 2025

    НКЦПФР опублікувала оновлений перелік SCAM-проєктів

    23 Грудня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»ШІ може зруйнувати рекламну модель інтернету — розробник Всесвітньої павутини

    ШІ може зруйнувати рекламну модель інтернету — розробник Всесвітньої павутини

    8 Листопада 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Рекламна модель, на якій тримається інтернет-економіка, може не витримати конкуренції з генеративним штучним інтелектом. Про це заявив розробник Всесвітньої павутини (World Wide Web – www) Тім Бернерс-Лі під час саміту Financial Times Future of AI у Лондоні.

    Бернерс-Лі пояснив, що великі мовні моделі поступово стають посередниками між користувачами та контентом, пише Forbes-Україна. Якщо люди дедалі частіше отримуватимуть відповіді напряму від ШІ, а не читатимуть вебсторінки, рекламна бізнес-модель, побудована на увазі реальних користувачів, почне руйнуватися.

    На його думку, реклама працює лише тоді, коли сторінки читають люди. З поширенням ШІ це фундаментальне правило втрачає сенс.

    Президент Mozilla Марк Сурман закликав створювати моделі, які краще захищають приватність користувачів. Співзасновник Inrupt Джон Брюс додав, що великі бренди ризикують стати залежними від мовних моделей, а таргетована реклама може ще глибше втручатися в особистий простір.

    Як пише Financial Times, домінування Google у сфері пошуку опинилось під тиском після появи ChatGPT у 2022 році. У відповідь компанія інтегрувала «режим ШІ» у свої продукти, що дає користувачам розмовні відповіді замість традиційних посилань — це ще більше віддаляє їх від рекламних банерів.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяНКЦПФР оновив список сумнівних інвестпроєктів
    Наступна стаття НБУ відзвітував про регіональні особливості інфляції в Україні

    Схожі статті

    Власник TikTok планує інвестувати $23 млрд у ШІ у 2026 році

    23 Грудня 2025

    ШІ, кібератаки та податки — головні ризики для бізнесу у Британії

    23 Грудня 2025

    Як вбудовані фінанси трансформують фінансовий ринок і платіжні звички: дані Mastercard

    23 Грудня 2025

    Україна увійшла до топ-10 країн Східної Європи за розвитком штучного інтелекту

    23 Грудня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Доступні кредити 5-7-9: український бізнес отримав 2,7 млрд грн

    23 Грудня 2025

    Власник TikTok планує інвестувати $23 млрд у ШІ у 2026 році

    23 Грудня 2025

    НКЦПФР опублікувала оновлений перелік SCAM-проєктів

    23 Грудня 2025

    ШІ, кібератаки та податки — головні ризики для бізнесу у Британії

    23 Грудня 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту