Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Уряд розробляє нові програми “Зимової підтримки” для українців – Свириденко

    3 Листопада 2025

    ЄЦБ може запустити цифрове євро у 2029 році, за наявності правової бази

    3 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»ШІ-консультант у “Дії” обробляє понад 85% звернень громадян

    ШІ-консультант у “Дії” обробляє понад 85% звернень громадян

    24 Вересня 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Міністерство цифрової трансформації повідомило про успіхи у роботі штучного інтелекту у службі підтримки “Дії”. За 3 місяці з упровадженням ШІ ефективність команди підтримки “Дії” значно зросла, а громадяни отримують відповіді на свої запити буквально за секунди.

    Про це розповів Перший віцепремʼєр-міністр України — Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров. Уже зараз ШІ-консультант правильно відповідає на 85% запитів громадян. Без втручання оператора технологія вже надає консультацію у понад 150 послугах.

    Серед переваг ШІ:

    • Мінімум кнопок у чат-боті — одразу питання ШІ. Це новий рівень зручності взаємодії держави з громадянами.
    • Швидкість відповіді — до 5 секунд.
    • ШІ-консультант самостійно розпізнає продукт і тематику питання, а проблемні кейси збирає через форми.
    • ШІ працює 24/7 та самостійно відповів у 350+ тисячах діалогів. Кейс «оператори зайняті» знизився з 5–7% до менше ніж 0,01%.
    • Оператори обробляють лише 10–15% унікальних складних звернень. Навантаження на них зменшилося на 79% — з 80+ тисяч до 17 тисяч унікальних діалогів.

    Під час обговорення OKR у Мінцифри поставили ціль зменшити кількість звернень громадян, пропрацювавши їх причини, та збільшити рівень задоволеності службою підтримки до 90%.

    “За кілька місяців з упровадженням АІ ефективність команди підтримки Дії значно зросла, а громадяни отримують відповіді на свої запити буквально за секунди. Впровадження АІ — це масштабування команди через технологію та підвищення рівня сервісу для громадян”, – наголосив Федоров.

    Нагадаємо – у рамках цифрової трансформації в «Дії» запрацювали два інструменти: ШІ-консультант та ШІ-асистент. Щодо ШІ-асистента, він вже надає державні послуги на порталі “Дія”. Уже зараз через Дія.AI доступне замовлення довідки про доходи.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяОЕСР підвищила прогноз зростання світової економіки у 2025 році до 3,2%
    Наступна стаття Stripe та Visa об’єдналися для запуску біткоїн-кредитної картки Fold

    Схожі статті

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Sense Bank інтегрував ШІ-помічника в базу знань для клієнтів

    3 Листопада 2025

    Мінцифри оголосило про новий етап проєкту “Цифрова трансформація для України”

    3 Листопада 2025

    США та Китай узгодили умови продажу TikTok американським інвесторам

    3 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Уряд розробляє нові програми “Зимової підтримки” для українців – Свириденко

    3 Листопада 2025

    ЄЦБ може запустити цифрове євро у 2029 році, за наявності правової бази

    3 Листопада 2025

    Місяць цифрової грамотності 2025: як підвищити свої цифрові навички разом із Дія.Освіта

    3 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту