Міністерство цифрової трансформації повідомило про успіхи у роботі штучного інтелекту у службі підтримки “Дії”. За 3 місяці з упровадженням ШІ ефективність команди підтримки “Дії” значно зросла, а громадяни отримують відповіді на свої запити буквально за секунди.
Про це розповів Перший віцепремʼєр-міністр України — Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров. Уже зараз ШІ-консультант правильно відповідає на 85% запитів громадян. Без втручання оператора технологія вже надає консультацію у понад 150 послугах.
Серед переваг ШІ:
- Мінімум кнопок у чат-боті — одразу питання ШІ. Це новий рівень зручності взаємодії держави з громадянами.
- Швидкість відповіді — до 5 секунд.
- ШІ-консультант самостійно розпізнає продукт і тематику питання, а проблемні кейси збирає через форми.
- ШІ працює 24/7 та самостійно відповів у 350+ тисячах діалогів. Кейс «оператори зайняті» знизився з 5–7% до менше ніж 0,01%.
- Оператори обробляють лише 10–15% унікальних складних звернень. Навантаження на них зменшилося на 79% — з 80+ тисяч до 17 тисяч унікальних діалогів.
Під час обговорення OKR у Мінцифри поставили ціль зменшити кількість звернень громадян, пропрацювавши їх причини, та збільшити рівень задоволеності службою підтримки до 90%.
“За кілька місяців з упровадженням АІ ефективність команди підтримки Дії значно зросла, а громадяни отримують відповіді на свої запити буквально за секунди. Впровадження АІ — це масштабування команди через технологію та підвищення рівня сервісу для громадян”, – наголосив Федоров.
Нагадаємо – у рамках цифрової трансформації в «Дії» запрацювали два інструменти: ШІ-консультант та ШІ-асистент. Щодо ШІ-асистента, він вже надає державні послуги на порталі “Дія”. Уже зараз через Дія.AI доступне замовлення довідки про доходи.

