Міністерство цифрової трансформації України впровадило штучний інтелект для консультацій партнерів щодо інтеграції з порталом “Дія”. За перші три місяці роботи ШІ-асистентка на ім’я Наталка обробила понад 1500 запитів та допомогла зменшити навантаження на менеджерів на 30%.
Про це у своїй колонці для ain.ua розповіла керівниця команди впровадження «Дії» в Мінцифрі Ірина Заболотна. Чат-бот оптимізує спілкування з партнерами, які хочуть інтегрувати сервіси “Дії”. Чатбот бере на себе й базові запити та допомагає вибрати відповідний сценарій інтеграції.
Раніше співробітники Мінцифри обробляли всі запити вручну, витрачаючи час навіть на ті звернення, які не стосувалися інтеграції. Тепер первинну комунікацію веде ШІ-асистент, який миттєво надає відповіді на типові запитання та допомагає визначитися зі сценарієм інтеграції. Коли запити стають більш предметними, до розмови долучається реальний менеджер.
“Це не просто спосіб зменшити навантаження на команду, а й можливість зробити взаємодію максимально простою, швидкою та доступною в будь-який час”, — зазначила Ірина Заболотна, керівниця команди впровадження “Дії” в Мінцифрі.
Проєкт реалізували спільно з компанією EPAM, яка розробила спеціальну адміністративну панель для навчання та контролю за роботою ШІ. Команда Мінцифри підготувала для асистента базу знань про інтеграцію “Дії” та прописала відповіді на всі можливі запитання.
У відомстві планують і далі розширювати використання штучного інтелекту. За словами віцепрем’єр – міністра цифрової трансформації Михайла Федорова, у «Дії» буде ШІ-помічник, до якого українці звертатимуться, якщо виникнуть проблеми під час взаємодії з державою.