Victoria’s Secret припинила свій щорічний показ мод у 2019 році, проте тепер шоу може поновитися у метавсесвіті. Про це свідчить нова заявка, яку компанія подала до Управління патентів і товарних знаків США.
Victoria’s Secret зареєструвала торгові марки для продажу віртуальних товарів, таких як одяг, нижня білизна та взуття. Також компанія збирається отримати дозвіл на реєстрацію торгових марок для роздрібного магазину з віртуальними товарами і розважальних послуг, які будуть використовуватися на віртуальних показах мод. Таким чином фірма доєдналася до таких великих брендів, як Nike і Adidas, які подають патенти на захист свого бренду в метавсесвіті.
Victoria’s Secret вже заявляла, що планує повернути свій показ мод в майбутньому, але не уточнила, в якій формі та коли це може відбутися. Генеральний директор Victoria’s Secret Мартін Уотерс підкреслив, що покази відбуватимуться у культурно прийнятний спосіб. Нагадаємо, у 2019 році компанія відмовилася від традиційних показів через критику “одноманітності” комплекції моделей.

