Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Ощадбанк і Український Жіночий Конгрес запускають проєкт з фінансової грамотності для жінок

    23 Травня 2025

    Apple планує випустити розумні окуляри наприкінці 2026 року

    23 Травня 2025

    “Податок на Google” приніс українському бюджету понад 3,5 млрд грн за перший квартал 2025 року

    23 Травня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Вибір редакції»Що драйвить відкритий банкінг у світі – дослідження Mastercard

    Що драйвить відкритий банкінг у світі – дослідження Mastercard

    17 Квітня 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Дослідження Mastercard, проведене декілька місяців тому, показало, що відкритий банкінг набирає популярність у світі як серед компаній, так і серед споживачів. Але для того, щоб екосистема продовжувала розвиватися, надзвичайно важливо побудувати довіру.

    В результатах дослідження також зазначається, що розвиток відкритого банкінгу зумовлений в першу чергу зручністю, найпопулярніший сценарій використання Open Banking – це платежі, а головним пріоритетом як для споживачів, так і для компаній є безпека даних. Чого ж прагнуть споживачі, які використовують відкриті банківські рішення? Та що потрібно враховувати всім гравцям екосистеми?

    Відкритий банкінг: ключові цифри

    За даними Mastercard, ключовим драйвером для споживачів і бізнесу почати користуватися відкритим банкінгом є бажання покращити цифровий фінансовий досвід.

    Цікаві цифри:

    • 93% опитаних в ході дослідження очікують, що в найближчі п’ять років розвиток відкритого банкінгу збільшиться;
    • 91% вважають, що використання послуг Open Banking їхньою компанією з часом збільшиться;
    • 92% погоджуються, що відкритий банкінг є важливим для перспективності їхньої організації.

    Відкритий банкінг можна використовувати як важливий бізнес-важіль для задоволення попиту B2C і B2B. Ті підприємства, які застосовують відкриті банківські послуги, отримують конкурентну перевагу.

    Для довідки: 25% опитаних компаній повідомили, що не користувалися інструментами Open Banking; 20% сказали, що їхня компанія зацікавлена в таких інструментах, але ще не почала впровадження; 5% заявили, що не планують використовувати такі інструменти.

    Популярні use cases

    Найпопулярніші варіанти використання відкритого банкінгу допомагають спростити транзакції. Водночас зростає інтерес до використання Open Banking для складніших платежів, відкриття рахунків, надання позик і кредитів, а також для стратегічного управління фінансами.

    Найпопулярнішими випадками використання B2B є онлайн-платежі та переказ грошей між рахунками. Понад чотири п’ятих опитаних компаній кажуть, що вони будуть використовувати дані, отримані завдяки Open Banking, для фінансового управління, прийняття рішень щодо кредитування бізнесу та бухгалтерського обліку.

    Найпопулярніші випадки використання споживачами – здійснення платежів і переказ грошей між рахунками. Споживачі хочуть користуватися інструментами відкритого банкінгу для подальшої оптимізації особистих фінансів і планування, а також для отримання персоналізованих бонусів і порад. Близько 58% опитаних споживачів поділилися б своїми даними з довіреною організацією, щоб отримати більш персоналізований досвід.

    Молодше покоління лідирує у використанні рішень відкритого банкінгу – наприклад, 82% представників покоління Z використовують відкритий банкінг для оплати рахунків, стільки ж – для переказу грошей.

    93% респондентів B2B погоджуються, що “Відкритий банкінг робить фінансові операції більш ефективними”.

    78% респондентів-споживачів кажуть, що можливість оплати безпосередньо зі свого банківського рахунку є важливою при виборі місця для покупок або здійснення платежів онлайн.

    Зручність – один із драйверів

    У всіх варіантах використання зручність є ключовою причиною для споживачів і компаній використовувати послуги відкритого банкінгу поряд з економією часу.

    Основними перевагами Open Banking для бізнесу є економія часу, а доступ до даних в режимі реального часу дозволив покращити фінансовий менеджмент, підвищити економічну ефективність і надав можливість приймати більш обґрунтовані стратегічні рішення для зниження бізнес-ризиків.

    Для споживачів головним стимулом використовувати рішення відкритого банкінгу є економія часу та коштів, безперебійні платежі, відстеження транзакцій між рахунками та відстеження фінансової інформації в одному місці, спрощення подачі заявок на кредит.

    Зручність і оптимізований досвід є основними драйверами відкритого банкінгу – 73% споживачів хочуть більш зручного фінансового досвіду, тоді як 93% компаній визнають, що більша зручність обслуговування клієнтів є критично важливою для комерційного успіху.

    Ефективність відкритого банкінгу допомагає користувачам B2B досягати кращих бізнес-результатів: 64% кажуть, що Open Banking допоміг підвищити прибутковість, а 63% кажуть, що він позитивно вплинув на дохід.

    Безпека має вирішальне значення

    Безпека є головним пріоритетом як для компаній, так і споживачів при впровадженні відкритого банкінгу. Це також є одним із головних бар’єрів для розширення впровадження технології – 33% споживачів стурбовані тим, що їхні дані можуть бути зламані.

    Серед інших побоювань споживачів: 27% турбуються про те, щоб надати особисту інформацію або інформацію про обліковий запис, 23% бояться використовувати облікові дані для входу в банк для підключення облікових записів, а 18% стурбовані тим, що втратять контроль над своєю фінансовою інформацією.

    93% продавців і 92% емітентів кажуть, що безпека даних клієнтів є для них пріоритетом при впровадженні відкритого банкінгу.

    Тож дуже важливо, щоб усі учасники екосистеми дотримувалися суворих стандартів безпеки для захисту конфіденційної інформації споживачів. Це включає шифрування даних, багатофакторну автентифікацію та регулярні перевірки безпеки для запобігання несанкціонованому доступу.

    Також важливо надати споживачам контроль над своїми даними, що включає можливість у будь-який час відмовитися від домовленостей про обмін даними та мати можливість оскаржити передачу даних, звернувшись безпосередньо до своєї фінансової установи чи постачальника послуг.

    Довіра як необхідний елемент

    Довіра є ключовим елементом для майбутнього розвитку відкритого банкінгу. Сьогодні бізнес і споживачі найбільше довіряють відомим банкам і компаніям, що займаються кредитними картками, оскільки вони мають досвід та інновації, щоб стати лідером у цьому просторі.

    Споживачі при обміні своїми фінансовими даними найбільше довіряють банкам (66%) і емітентам кредитних карток (56%).

    Бізнес надає перевагу тим партнерам, які гарантують довіру та безпеку. Тож для того, щоб зміцнити довіру, провайдери послуг Open Banking повинні запевнити як B2B-користувачів, так і споживачів, що їхні дані захищені та підтримуються інноваційним партнером, який постійно розвивається, щоб захистити екосистему.

    Відкритий банкінг поважає конфіденційність споживача, вимагаючи чіткої згоди перед розголошенням будь-яких даних. Ця модель на основі згоди дозволяє споживачам вирішувати, якою фінансовою інформацією вони хочуть поділитися та з ким, забезпечуючи контроль над своїми особистими даними. Окрім надання згоди, споживачі мають можливість відкликати її в будь-який час і можуть переглянути чіткі відомості про те, як їхні дані використовуватимуться в рамках політики конфіденційності їхньої фінансової установи.

    Отже, відкритий банкінг набирає популярність у світі, проте попереду ще багато роботи, щоб екосистема повністю розкрила свій потенціал. Споживачі понад усе прагнуть повного контролю над своїми даними та вдосконаленого персоналізованого досвіду. Водночас вони мають бути впевнені, що їхні дані захищені, перш ніж погодяться надати до них доступ. Тож постачальникам фінансових послуг необхідно впровадити передові методи конфіденційності та безпеки, які дадуть споживачам і компаніям впевненість у безпечному обміні своєю фінансовою інформацією.

    Оскільки фінансові компанії ведуть розвиток відкритого банкінгу на різних ринках, їм потрібно знайти надійних, досвідчених партнерів, які допоможуть забезпечити захист даних споживачів і нададуть користувачам доступ до додаткових послуг.

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяGlobal Payments купує платіжного гіганта Worldpay за $22,7 млрд
    Наступна стаття НБУ зберіг облікову ставку на рівні 15,5%

    Схожі статті

    Ощадбанк і Український Жіночий Конгрес запускають проєкт з фінансової грамотності для жінок

    23 Травня 2025

    “Податок на Google” приніс українському бюджету понад 3,5 млрд грн за перший квартал 2025 року

    23 Травня 2025

    70% P2P-платежів у США здійснюють через мобільні додатки

    22 Травня 2025

    Citi розширює використання ШІ-інструментів для співробітників

    22 Травня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Соціальні мережі
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Telegram
    ТОП новин за тиждень
    Всі матеріали

    Ощадбанк і Український Жіночий Конгрес запускають проєкт з фінансової грамотності для жінок

    23 Травня 202501 Хв читання

    Ощад та Український Жіночий Конгрес починають масштабну програму підвищення фінансової грамотності жінок в регіонах України.…

    Apple планує випустити розумні окуляри наприкінці 2026 року

    23 Травня 2025

    “Податок на Google” приніс українському бюджету понад 3,5 млрд грн за перший квартал 2025 року

    23 Травня 2025

    Співзасновник Google Сергій Брін подарував акції Alphabet на $700 мільйонів

    23 Травня 2025
    Останні по темі

    Ощадбанк і Український Жіночий Конгрес запускають проєкт з фінансової грамотності для жінок

    23 Травня 2025

    Apple планує випустити розумні окуляри наприкінці 2026 року

    23 Травня 2025

    “Податок на Google” приніс українському бюджету понад 3,5 млрд грн за перший квартал 2025 року

    23 Травня 2025

    Підписка на новини

    Отримуйте новини першими

    Fintech Insider

    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту