Британський міжнародний комерційний банк HSBC випустив термінове попередження після різкого збільшення кількості британських клієнтів, які завантажують фіктивні застосунки банку. За останні тижні стало відомо про десятки випадків, коли клієнти завантажили фіктивні застосунки, що видають себе за справжні й обманом змушують користувачів передавати фінансову інформацію.
Як зазначається у релізі банку, HSBC додав попередження на свою сторінку “Останні шахрайства” та запустив розсилку сповіщення у своєму офіційному застосунку для клієнтів з відповідним попередженням.
Підроблені застосунки запитують особисту інформацію, наприклад, імена користувачів або дані кредитних карток, які потім можуть бути використані злочинцями для крадіжки грошей. Підробки також можуть блокувати, перенаправляти або видавати себе за легальні застосунки, в тому числі банківські. Інші призначені для того, щоб обдурити користувачів і змусити їх думати, що вони входять до свого банківського додатка.
У банку підкреслюють, що мають команду фахівців, які відшукують фіктивні застосунки та, коли натрапляють на них, повідомляють про них платформам з вимогою їх видалили. Проте злочинці створюють нові або змінюють назви чи дизайн.
Найкращим захистом від такого виду шахрайства в HSBC називають використання лише перевірених джерел для завантаження застосунків й максимально прискіплива з боку клієнта перевірка автентичності перед завантаженням і передачею важливої інформації.