У кінці вересня російський державний “Сбербанк” оголосив про впровадження та налагодження переказів в Казахстан на картки Visa і Mastercard через мобільний банкінг установи. Наступного дня сервіс перестав працювати, переказані через нього кошти почали повертатися клієнтам, а інформація про послугу зникла з сайту установи.
Як зазначають місцеві ЗМІ, на початку вересня “Сбербанку” нібито вдалося налагодити перекази до Казахстану на картки міжнародних платіжних систем. Перекази на карти закордонних систем працювали лише на вебверсії, а при надсиланні грошей через мобільний застосунок з’являлася помилка.
Журналісти, тестуючи послугу, виявили, що вона не працює. Кореспондент Frank Media зміг переказати кошти, але вони “не дійшли” до отримувача. Служба підтримки банку відповіла, що переведення повернуть. На запитання про причину повернення фахівець розповів, що гроші не ухвалив банк-одержувач.
Наприкінці вересня “Сбербанк” оголосив про налаштування та відновлення послуги за старими умовами. Підтримка держбанку запевняла, що перекази можна здійснювати “навіть на картки систем Visa і MasterCard”. На сайті кредитної організації тоді підтверджувалася ця інформація: “У зв’язку з обмеженнями з боку платіжних систем Visa і MasterCard перекази на картки Visa і MasterCard доступні тільки в Казахстан”.
Журналістам нібито вдалося через застосунок “Сбербанк Онлайн” переказати кошти на картки Visa і Mastercard в казахстанському ForteBank і банку “ЦентрКредит”, але про отримання коштів не повідомлялося.
Уже наступного дня після появи інформації про запуск переказів на казахстанські картки Visa і MasterCard, у “Сбербанку” перестав працювати цей сервіс, а переказані через нього кошти стали повертатися клієнтам. Через деякий час із сайту банку зі списку країн і платіжних систем, доступних для переказу в застосунку, зникла інформація про те, що існує можливість переказу коштів до Казахстану на картки МПС. З опцій зазначено можливість переказу лише на казахстанські картки російської платіжної системи “Мир”.