Іспанська фінансово-кредитна група Santander вирішила запустити музичний конкурс на TikTok для привернення уваги та підвищення репутації серед молоді. За результатами конкурсу банк обере п’ятьох талановитих музикантів з різних країн, які отримають можливість відвідати Барселону для запису пісні та відеокліпу з професійною командою.
Як зазначає Finextra, така можливість буде надана п’ятьом талановитим музикантам з Аргентини, Бразилії, Чилі, Іспанії, Мексики, Португалії та Уругваю. Для участі в конкурсі необхідно завантажити відео з виконанням власної оригінальної пісні на TikTok з хештегом з назвою конкурсу Louder Together та згадкою окремого музичного акаунту групи.
Глобальним амбасадором ініціативи стане іспанський артист Омар Монтес.
Згідно з опитуванням британської служби Current Account Switch Service, 58% молодих людей віком 18-14 років підписані на TikTok-інфлюенсерів, які обговорюють фінансові теми. Майже половина опитаних стверджують, що TikTok-інфлюенсери допомогли їм прийняти фінансове рішення, включаючи інвестиції в акції та вибір іпотеки.