Британський підрозділ іспанського Banco Santander запровадив додатковий рівень захисту для клієнтів, які переказують гроші через мобільний або онлайн-банкінг, щоб придбати товар на Facebook Marketplace. Цього року клієнти Santander втратили майже 6,5 мільйонів фунтів стерлінгів через шахрайство на Facebook Marketplace – майже на 50% більше, ніж минулого року.
Як зазначається у релізі установи, під час здійснення платежу клієнтам тепер показуватиметься спеціальне попередження про шахрайство, яке підкреслює ризики здійснення покупок через цю платформу.
Клієнтів, які бажають здійснити банківський переказ, запитують, чи бачили вони товар особисто. Якщо клієнт відповість негативно, його банківський переказ не буде авторизований, і йому буде рекомендовано додатково перевірити товар, в тому числі побачити його особисто і скористатися більш безпечним способом оплати, таким як PayPal, або дебетовою чи кредитною карткою.
Будь-який клієнт, який підтвердить, що бачив фото або відео товару, але не бачив його особисто, також не зможе здійснити банківський переказ.
Для тих, хто підтвердить, що бачив товар особисто, платіж може бути оброблений, але їх все одно попередять, що їхні гроші можуть бути під загрозою, і нагадають, що платіжні сайти, такі як PayPal, можуть запропонувати більший захист, а також можливість оплатити безпосередньо кредитною або дебетовою карткою.
У звіті Santander зазначено, що понад сім з десяти випадків шахрайства з покупками відбуваються в соціальних мережах, і це останній крок банку, спрямований на те, щоб допомогти клієнтам залишатися в безпеці під час покупок онлайн.