Компанія Samsung Electronics планує розширити свій сервіс підписки “AI Subscription Club” на смартфони Galaxy та інші мобільні пристрої вже наступного місяця. Про це повідомив віцеголова і генеральний директор Samsung Electronics Хан Джон Хі під час брифінгу на виставці CES 2025.
Як передає The Verge, Samsung запустила сервіс підписки 1 грудня 2024 року, тоді він поширювався лише на побутові пристрої. За перші три тижні частка продажів за передплатою досягла 30% від загального обсягу продажів побутової техніки в Samsung Store.
Хан Джон Хі також повідомив про запуск підписки для робота-компаньйона зі штучним інтелектом “Bollie”, запуск якого заплановано на першу половину цього року. Перші продажі розпочнуться у Південній Кореї та США.
AI Subscription Club не є обов’язковою умовою для доступу до функцій ШІ на телефонах та інших пристроях Samsung, які залишатимуться безкоштовними для користувачів принаймні до кінця 2025 року. Наразі споживачі можуть оформити щомісячну підписку на свої телевізори, холодильники, пральні машини та інші пристрої зі штучним інтелектом, включно з додатковими послугами з ремонту та технічного обслуговування, за меншу початкову вартість.
Новий підхід до продажу мобільних пристроїв, що включатиме не лише розстрочку, а й послуги з обслуговування, може суттєво змінити ринок смартфонів, вважає Хі. Очікується, що нова ШІ-послуга позитивно вплине на продажі в Samsung Store.
Раніше компанія Samsung представила нову лінійку преміальних телевізорів з інтегрованим штучним інтелектом. Нові ШІ-телевізори Samsung Vision AI отримають можливість здійснювати онлайн-пошук інформації про контент, що відображається на екрані.