Південнокорейський гігант Samsung Electronics спільно з оператором KT працює над впровадженням штучного інтелекту, який має покращити якість мобільного зв’язку. Мета технології — забезпечити стабільніше з’єднання та персоналізовані мережеві налаштування для кожного користувача, що дозволить зменшити збої та втрати сигналу в різних умовах.
Про це пише Sammobile. Зараз всі пристрої, підключені до однієї базової станції, отримують однакове обслуговування, незалежно від реальних потреб. Розробка Samsung і KT має змінити цей підхід. Алгоритми ШІ аналізуватимуть індивідуальні умови та стиль користування, щоб в режимі реального часу налаштовувати з’єднання для максимально ефективного доступу до мережі.
Рішення вже пройшло внутрішнє тестування, а в другій половині 2025 року компанії планують випробувати його на комерційній мережі. Технологія може стати важливою інновацією для операторів зв’язку в усьому світі, оскільки Samsung є одним із провідних постачальників телеком-обладнання.
Нагадаємо, що Samsung близька до укладення масштабної угоди з Perplexity AI — стартапом, що спеціалізується на пошукових технологіях на основі штучного інтелекту. Йдеться не лише про фінансові інвестиції, а й про глибоку інтеграцію технологій Perplexity у майбутні пристрої Samsung.