Zendesk, компанія-розробник хмарного хелпдеску та CRM, підтримує українські компанії під час воєнного стану і пропонує безкоштовний доступ до своїх продуктів неприбутковим громадським організаціям в Україні, які надають допомогу особам, постраждалим під час війни в Україні. Про це повідомляє офіційний партнер та амбасадор Zendesk компанія Partnerway.
Zendesk оголошує збір заявок для отримання безкоштовного доступу до платформи в межах своєї програми Tech for Good. Якщо ви є українською NGO, що надає гуманітарну допомогу постраждалим внаслідок війни, можете подати свою заявку тут, звернувшись до провайдера Partnerway.
До яких продуктів Zendesk отримають доступ ГО?
SaaS-платформа Zendesk стане надійним помічником для проєктних команд вашої організації. Після підтвердження заявки, ви отримаєте безкоштовний доступ до повної версії продуктів платформи:
- Zendesk Sell – CRM для команд відділу продажів.
- Zendesk Support – платформа для підтримки клієнтів за допомогою email, телефону, соціальних мереж та голосових повідомлень. Має 90+ інтеграцій.
- Zendesk Chat – пропонує чат з клієнтом у реальному часі включно з можливістю створювати тригери та оцінювати чат. Можна підключати чат-бота.
- Zendesk Explore – пропонує доступ до клієнтської- та бізнес-аналітики для оцінки рівня обслуговування клієнтів.
- Zendesk Guide – база знань, що надає пізнавальний контент про вашу компанію клієнту.
- Zendesk Talk – програмне забезпечення call-центру.
- Zendesk Connect – програмне забезпечення, що керує комунікацією з клієнтом через різні канали.
Зазначимо, що компанія Zendesk пожертвувала $400 тис. Міжнародному комітету порятунку, а також $300 тис. благодійній організації World Central Kitchen. Ці кошти було направлено на підтримку українцям, які постраждали внаслідок війни. В свою чергу, Partnerway перераховує 100% прибутку організації на підтримку української армії протягом військових дій в Україні.