У керівництві платіжної системи RozetkaPay розповіли про підключення близько 1000 підприємців на місяць та прагнення збільшити їх кількість. Серед великих клієнтів там відзначили підключення “Vodafone Україна”. Обсяги коштів, що проходить загалом через їх платіжну систему, там не назвали, але поділилися результатами співпраці з Vodafone.
Як зазначає AIN.UA, за словами керівника RozetkaPay Олександра Лапка, вони пропонують їх сервіс продавцям, які працюють на Prom та Rozetka, щоб вони підключали онлайн-оплату на власних сайтах або інших маркетплейсах. Також там ведуть переговори з деякими великими українськими компаніями.
“Підключення мерчанта — досить непроста процедура. Потрібно проаналізувати ризики, зібрати всі необхідні документи, перевірити підприємця та його діяльність. Але ми поставили собі за мету автоматизувати цей процес. Завдяки змінам у законодавстві, а також впровадженню ICEI (інтегрованої системи електронної ідентифікації) на порталі “Дія”, нам вдалося побудувати досить ефективний спосіб віддаленої ідентифікації клієнтів”, — заявив Лапко.
За його словами, зараз підприємець може пройти всі етапи реєстрації онлайн, а процес під’єднання сервісу займає від 1 години.
Також RozetkaPay нині забезпечує приймання всіх платежів від клієнтів мобільного оператора Vodafone Україна”, які проходять через його застосунок My Vodafone та корпоративний сайт. За місяць роботи через сервіс пройшло понад 50 млн грн, зараз – близько 5 млн на день. Середній чек – 200 грн.
Лапко зазначив, що наразі RozetkaPay вже веде переговори з рядом інших великих компаній.
“Ми плануємо розвивати сферу фінансових рішень, до яких входять і онлайн-кредитування, і відкриття рахунків для клієнтів — бачимо багато перспектив розвитку цих продуктів”, — підсумував CEO RozetkaPay.