Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Вибір редакції»Розчарування користувачів та технічні складнощі метавсесвіту: як живе Meta через рік після створення

    Розчарування користувачів та технічні складнощі метавсесвіту: як живе Meta через рік після створення

    18 Жовтня 2022
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Майже через рік після того, як Марк Цукерберг перейменував Facebook у Meta Platforms, заявивши про курс компанії на метавсесвіт, стало зрозуміло, що досягнення зазначених амбіційних цілей стане довгим та складним процесом. Meta зіткнулася з технічними складнощами, низькою зацікавленістю користувачів та відсутністю ясності щодо того, як досягти успіху в обраній стратегії.

    Спочатку Meta ставила за мету залучити 500 000 активних користувачів свого метавсесвіту Horizon Worlds до кінця цього року, але останніми тижнями зменшила ціль до 280 000. Наразі кількість користувачів платформи становить менше 200 000. При цьому база користувачів скорочується з весни, а більшість відвідувачів не повертається після першого місяця користування.

    Для порівняння, соціальні медіа-продукти Meta, що включають Facebook, Instagram і WhatsApp, разом охоплюють понад 3,5 мільярда користувачів щомісяця, це майже половина населення світу.

    Horizon – це розгалужена колекція інтерактивних віртуальних просторів або світів, у яких користувачі, точніше їхні аватари, можуть робити покупки, проводити вечірки та працювати. Проте згідно з внутрішньою статистикою Meta, лише 9% світів відвідують щонайменше 50 людей. А більшість локацій взагалі залишаються без відвідувачів.

    Доступ до Horizon можливий через гарнітури віртуальної реальності Meta Quest, які пропонують ряд ігор і активностей. Статистика, на жаль, і тут не демонструє успіху: більше половини гарнітур Quest (початкова модель коштує близько $400) не використовуються через шість місяців після покупки.

    В чому причина низької зацікавленості користувачів? В ході опитування, проведеного Meta серед 514 клієнтів, останні повідомили, що вони не можуть знайти всесвіти, які б їм подобалися, і не можуть знайти людей, з якими їм було б цікаво спілкуватися. Також користувачі скаржилися на те, що аватари “не виглядають справжніми” і що в них немає ніг. Останній недолік компанія вже виправила, представивши ноги для цифрових аватарів декілька днів тому.

    Більше того, минулого місяця віцепрезидент Meta з метавсесвіту Вішал Шах повідомив, що і співробітники Meta недостатньо активно користуються Horizon. “Якщо нам це не подобається, то чому ми очікуємо, що це сподобається нашим користувачам”, – зазначив Шах.

    Ще одне питання, яке постійно задають користувачі Horizon: як заробляти гроші в метавсесвіті? На таких популярних платформах, як TikTok і Instagram, інфлюенсери та автори контенту можуть заробляти, серед іншого, на рекламі брендів. Нічого подібного в метавсесвіті поки немає. Хоча багато брендів просувають у метавсесвіті цифровий одяг, алкогольні напої, а найбільш інноваційні агенти продають віртуальну нерухомість.

    Щоб впоратися з труднощами та скаргами користувачів, Meta перевела минулого місяця Horizon в режим “локдауну”, тобто призупинила запуск нових функцій, доки команда не покращить поточний досвід користувачів.

    Виклики компанії в метавсесвіті співпали у часі з проблемами на інших фронтах, зокрема зростаючим тиском на бізнес цифрової реклами та конкуренцією з боку TikTok. За минулий рік акції Meta впали більш ніж на 60%. Компанія втратила понад $700 млрд ринкової вартості з моменту піку у вересні 2021 року.

    На нещодавній конференції Meta Connect, крім ніг аватарів, Цукерберг представив нову гарнітуру віртуальної реальності під назвою Quest Pro, яка спрямована на полегшення роботи архітекторів, інженерів і дизайнерів у метавсесвіті. Проте з ціною в $1500 пристрій явно не розрахований на пересічного споживача.

    Рольф Ілленбергер, виконавчий директор компанії VRdirect, що займається програмним забезпеченням для віртуальної реальності, зазначає, що Horizon Worlds має певні проблеми, але попросив критиків набратися терпіння, адже галузь тільки починає розвиватися. “Ми намагаємося висадитися на Місяць, а люди скаржаться, що кавова машина не працює”, — прокоментував він в одному з інтерв’ю. Те, що інші технологічні гіганти, як-от Microsoft і Apple, також розробляють продукти у сфері метавсесвіту, свідчить про перспективність цього напрямку.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяПівденна Корея впроваджує цифрові паспорти на базі блокчейну
    Наступна стаття В росії з’явились агрегатори, що пропонують дистанційно оформити картки Visa і Mastercard за кордоном

    Схожі статті

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    28 мільйонів британців використовують ШІ для керування фінансами — дослідження

    4 Листопада 2025

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Соціальні мережі
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Telegram
    ТОП новин за тиждень
    Всі матеріали

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 202501 Хв читання

    Візуальна соціальна мережа та пошукова система Pinterest представила асистента для шопінгу на базі штучного інтелекту,…

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    Підписка на новини

    Отримуйте новини першими

    Fintech Insider

    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту