Виробник годинників класу люкс Rolex вирішив приєднатися до метавсесвіту. Юрист Майкл Кондудіс написав у Twitter, що швейцарська компанія подала заявку на торгову марку, пов’язану з криптовалютами, метавсесвітом і невзаємозамінними токенами (NFT).
У рамках проєктів метавсесвіту Rolex планує покращити комунікацію з потенційними покупцями та представити свою продукцію у віртуальному просторі. У заявці компанії наголошується, що виробник хоче потрапити на ринок аукціонів віртуальних товарів.

Заявки були подані до Бюро патентів та товарних знаків США ще 31 жовтня. Вони охоплюють програмне забезпечення для технології блокчейн, цифрові гаманці, криптовалюти, онлайн-простори для покупців і продавців віртуальних товарів, таких як годинники та частини годинника тощо.
Інший виробник годинників – Hublot – нещодавно запустив NFT-маркетплейс. Цей проект було реалізовано у партнерстві з японським художником Такаші Муракамі.