Британський фінтех-гігант Revolut запроваджує функцію дзвінків у додатку, щоб допомогти клієнтам уникнути шахрайства. Нововведення має протидіяти поширеним схемам, коли шахраї видають себе за співробітників банку та переконують жертв переказати кошти або поділитися конфіденційною інформацією.
Про це пише Finextra. За словами представників компанії, створення вбудованої функції дзвінків, яку шахраї не зможуть відтворити, гарантує безпечний спосіб спілкування клієнтів зі службою підтримки. Більшість дзвінків від служби підтримки Revolut тепер здійснюватиметься через додаток.
Найближчим часом така функція стане доступною і для бізнес-клієнтів.
Керівник відділу фінансових злочинів Revolut Вуді Малуф підкреслює, що найефективніший спосіб зупинити шахрайство – це якнайшвидше викрити його, до того, як будуть переказані кошти. Він радить користувачам, які отримують незаплановані дзвінки щодо свого рахунку, перевірити через додаток, чи справді телефонують представники Revolut.
Нагадаємо – Revolut очолює рейтинг агенції BBC щодо випадків шахрайства на платформах. Згідно з отриманими даними, користувачі Revolut направили 10 000 скарг до головного органу з питань шахрайства та кіберзлочинності у Британії.
Раніше британський фінтех-гігант заявив, що за три місяці завдяки посиленим заходам захисту від шахрайства запобіг криптовалютним втратам клієнтів на суму близько $13,5 мільйонів.