Компанія YouTube продовжує зміцнювати свої позиції на стримінговому ринку, демонструючи зростання доходу. За даними звіту материнської компанії Alphabet за другий квартал 2025 року, рекламні доходи відеоплатформи зросли на 13% порівняно з аналогічним періодом минулого року та сягнули $9,8 мільярда.
Як пише TechCrunch, минулого року у цей же період YouTube заробив $8,7 мільярда від реклами. Фінансові показники YouTube навіть дещо перевершили прогнози експертів, які очікували рекламні доходи платформи на рівні $9,6 мільярда за другий квартал.
Успіх YouTube значною мірою пов’язаний зі зростанням популярності платформи серед телевізійної аудиторії, адже компанія протягом років активно боролася за частку ринку телевізійної реклами. Дослідження Nielsen підтверджує домінування YouTube у сфері телебачення.
Платформа утримувала найбільшу частку телевізійного перегляду протягом трьох місяців поспіль, забезпечуючи 12,4% від загального часу, який глядачі проводили перед телеекранами.
За другий квартал Alphabet отримала загальний дохід у розмірі $96,4 мільярда, що на 13% більше порівняно з минулим роком. Зростання доходів YouTube стало одним із ключових факторів цього зростання.
Нагадаємо – креативна екосистема YouTube у 2024 році сприяла створенню понад 490 тисяч повноцінних робочих місць і додала понад $55 мільярдів до валового внутрішнього продукту США. До креативної екосистеми YouTube входять не лише контент-мейкери, а й відеоредактори, асистенти, піарники, а також співробітники компаній, орієнтованих на креаторів.

