Регулятор у США вивчив публічну комунікацію криптовалютних компаній і з’ясував, що 70% їхніх повідомлень вводять користувачів в оману, формуючи завищені очікування. Служба регулювання галузі фінансових послуг (FINRA) повідомила, що приблизно дві третини таких повідомлень, звернених до широкої аудиторії, порушують правила публічної комунікації.
Як зазначається у релізі FINRA, регулятор почав огляд публічних комунікацій криптовалютних компаній у листопаді 2022 року, після краху криптобіржі FTX. Загалом було проаналізовано понад 500 повідомлень, опублікованих представниками Web3-індустрії в різних форматах і пов’язаних із криптовалютними активами.
Айра Глюк, старший директор FINRA, повідомив під час подкасту Unscripted, що рівень шкоди, заподіяної проблемними комунікаціями, зростає разом із капіталізацією крипторинку та інтересом широкої аудиторії до цифрових активів. Він зазначив, що представники криптобізнесу повинні чітко описувати в публічній комунікації особливості цифрових активів і ризики, які з ними пов’язані.