Південна Корея зобов’язала власника Facebook, компанію Meta, сплатити $15,67 мл штрафу за незаконне збирання конфіденційних даних користувачів. За даними Агентства із захисту даних Сеула, платформа передавала отриману інформацію про користувачів рекламодавцям.
Як пише Reuters, американський технологічний гігант отримав інформацію про 980 000 південнокорейських користувачів Facebook з таких питань, як їхня релігія, політичні погляди і сексуальна орієнтація, без їхньої згоди. Дані використовували близько 4000 рекламодавців.
“Було встановлено, що Meta аналізувала дані про поведінку користувачів, сторінки, які їм сподобалися, рекламні оголошення, на які вони натискали у Facebook, а також створювала і керувала рекламними темами, пов’язаними з конфіденційною інформацією”, – заявила Комісія із захисту персональної інформації.
Meta також несправедливо відхилила запит користувачів на доступ до особистої інформації і не змогла запобігти витоку даних про близько 10 південнокорейців через хакерські атаки, повідомили в Агенстві.
Наприкінці жовтня регулятори Європейського Союзу оштрафували платформу LinkedIn на €310 мільйонів за порушення правил конфіденційності даних. Ірландська Комісія із захисту даних оштрафувала професійну соціальну мережу через занепокоєння щодо “законності, чесності та прозорості” обробки персональних даних в рекламних цілях.