Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Американський регулятор надав місцевим банкам рекомендації щодо безпечного BNPL-кредитування

    8 Грудня 2023

    Минулого місяця ринок небанківських фінансових послуг покинули 30 компаній та з’явилося дві нові

    8 Грудня 2023

    Конференція UAFIN.TECH | reImagine the future відбудеться у Києві 15 грудня

    8 Грудня 2023
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Вибір редакції»П’ять “ні” клієнтоорієнтованого бізнесу

    П’ять “ні” клієнтоорієнтованого бізнесу

    6 Листопада 2023
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Олексій Миропольський, комерційний директор RozetkaPay

    Сьогодні підприємцю недостатньо просто продавати якісний товар. Щоб витримати конкуренцію інших бізнесів потрібно інвестувати час та ресурси в комунікацію з клієнтом та сервіс. Однак важливість такого підходу все ще розуміють не всі компанії та втрачають покупців там, де могли би завоювати їхню прихильність, а це від 10% до 50% замовлень. Що не може собі дозволити клієнтоорієнтований бізнес?

    • Ігнорування відгуків.

    Здається, що це занадто очевидно, але дуже часто таке трапляється, тому що підприємець просто не знає, як відповісти. В результаті вирішують не робити нічого. І це, звісно, бачать потенційні клієнти. За нашими даними 85% покупців звертають увагу на відгуки, коли щось купують, саме тому так важливо не ігнорувати і не реагувати на них агресивно. Негативні відгуки – це нормально, якщо їх невелика кількість від загального числа, тобто до 5% від всіх. Незадоволені клієнти трапляються у кожного підприємця. Як же реагувати? Дізнатися, що сталося, за потреби вибачитися та запропонувати рішення. Причому важливо це зробити, як тільки з’явився відгук, а саме протягом 24 годин, бо потім скоріш за все це буде не актуально. Якщо проблема вирішена, то можна обережно попросити клієнта відредагувати чи змінити відгук.

    • Відсутність онлайн-оплати.

    Досі не рідкість, коли покупця просять скинути гроші за товар на картку в чатах або зателефонувавши. Звісно, так клієнт відчуває себе зовсім незахищеним, особливо якщо захоче повернути товар, бо в такому разі поєднати замовлення та оплат не є можливим. Може бути і по-іншому: онлайн-оплата на сайті є, однак працює не дуже добре. І замість того, щоб придбати товар “в один клік”, покупець має виконати ряд дій, і деякі з них по кілька разів. Тому частина просто кидає корзину із замовленням і йде в інший магазин. Це може складати до 30% від всіх замовлень. Надійний платіжний сервіс дозволяє майже миттєво, без зайвих кроків та безпечно проводити оплати. Зокрема тому, що платіжні дані перевіряються за допомогою 3D Secure — сучасної технології безпечних розрахунків в Інтернеті.

    • Неактуальний асортимент.

    Покупець витрачає час, вибирає необхідний товар, можливо навіть розраховується за нього, і в кінці дізнається, що саме цієї моделі чи кольору немає в наявності. А якщо товар був потрібен терміново, наприклад, на подарунок, то чи повернеться такий клієнт? Навряд чи. І скоріше за все, розповість про невдалий кейс покупки своїм рідним та знайомим, а це може спровокувати зменшення кількості замовлень від 10% до 50%. Оновлювати асортимент на власному сайті чи маркетплейсі потрібно кожного дня. Якщо у вас великий асортимент або багато постачальників, то краще використовувати CRM-систему. Вона буде автоматично актуалізувати кожен день перелік товару та ціни.

    • Репутаційні ризики.

    Після повномасштабного вторгнення для покупців стала особливо важливою репутація компанії. А чи немає у неї бізнес-зв’язків з країною-агресором? Чи робить вона соціальні проєкти та допомагає ЗСУ? Чи дбає про співробітників? Тобто не тільки якість товару та швидкість оброблення замовлення має значення. Репутація – це те, над чим можна багато років працювати та в один момент втратити або, як мінімум, забруднити. Тож обов’язково потрібно слідкувати, як ви спілкуєтеся з покупцем, що пишите в соціальних мережах (якщо вони є) та як реагуєте на події в країні. Бо, наприклад, запуск нової реклами в День жалоби може багато чого сказати про бізнес.

    • Повільна реакція.

    Синонім сучасного світу – це швидкість. Мало хто хоче чекати замовлення кілька днів, навіть якщо зробив його вночі або в неробочий час. Тому бізнес-процеси бізнес-процесами, але на потреби покупців необхідно зважати. Звісно, дзвонити вночі для підтвердження замовлення не потрібно, однак взяти за правило оформлювати такі замовлення наступного ранку – варто. Та сама історія і з відправками. Якщо у вас є на це окремі дні, то інформуйте про це завчасно в описі товару або при першому контакті з клієнтом – це дозволить зберегти 10-20% замовлень та збільшує у 2-3 рази вірогідність того, що цей клієнт повернеться до вас в наступний раз за цим або подібним товаром. Тому що на конкурентних ринках швидкість реакція вкрай важлива, інакше можна дуже легко втратити покупця та свою репутацію в його очах.

    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяМаск зарікся від випуску криптовалют: інвестори випадково ототожнили його xAI з криптопроєктом XAI
    Наступна стаття Керівництво Нацбанку прогнозує скорочення облікової ставки наприкінці року до 14–15% і паузу у 2024 році

    Схожі статті

    Американський регулятор надав місцевим банкам рекомендації щодо безпечного BNPL-кредитування

    8 Грудня 2023

    Минулого місяця ринок небанківських фінансових послуг покинули 30 компаній та з’явилося дві нові

    8 Грудня 2023

    Конференція UAFIN.TECH | reImagine the future відбудеться у Києві 15 грудня

    8 Грудня 2023

    Фінмоніторинг і валюта: у листопаді НБУ виписав банкам і фінансовим компаніям 22 млн грн штрафів

    8 Грудня 2023

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі



    Соціальні мережі
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Telegram
    ТОП новин за тиждень
    Всі матеріали

    Американський регулятор надав місцевим банкам рекомендації щодо безпечного BNPL-кредитування

    8 Грудня 202302 Хв читання

    Офіс валютного контролера, незалежне бюро при Міністерстві фінансів США опублікувало рекомендації для американських банків щодо…

    Минулого місяця ринок небанківських фінансових послуг покинули 30 компаній та з’явилося дві нові

    8 Грудня 2023

    Фінмоніторинг і валюта: у листопаді НБУ виписав банкам і фінансовим компаніям 22 млн грн штрафів

    8 Грудня 2023

    У Київ Цифровий додали сповіщення про відключення світла за адресою

    8 Грудня 2023
    Останні по темі

    Американський регулятор надав місцевим банкам рекомендації щодо безпечного BNPL-кредитування

    8 Грудня 2023

    Минулого місяця ринок небанківських фінансових послуг покинули 30 компаній та з’явилося дві нові

    8 Грудня 2023

    Конференція UAFIN.TECH | reImagine the future відбудеться у Києві 15 грудня

    8 Грудня 2023

    Підписка на новини

    Отримуйте новини першими

    Fintech Insider

    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2023 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі



    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі



    Пароль буде вислано на вказану вами пошту