Державний “ПриватБанк” заявив про відкриття можливості для українських розробників, бізнесу та сервісним компаніям інтегрувати застосунок “Термінал” до інших застосунків та програмних рішень. Інтеграція дає змогу взаємодіяти з застосунком під час використання зовнішніх застосунків або програмних рішень.
Як зазначається у релізі держбанку, інтеграція “Терміналу” буде корисною бізнесу, який використовує власну програму для продажу товарів або послуг і якому потрібен функціонал безготівкового приймання платежів з картки або електронного гаманця.
Установа також поділилася інструкцією, як відбувається інтеграція. Для підключення сервісу необхідно провести підготовчу роботу для інтегратора, що включає реєстрацію підприємства в “Терміналі”, створення магазину та підключення касира, вивчення технічної документації, отримання секретного ключа для взаємодії з банківськими сервісами, а в результаті — розробка, тестування та імплементація застосунку “Термінал”. З боку користувача послуг інтегратора необхідно зареєструвати підприємство в особистому кабінеті застосунку “Термінал”, згенерувати клієнтський ключ в меню “Інтеграція” та передати його інтегратору.
Також банк поділився схемою, що показує процес взаємодії клієнта з системою для здійснення платежів через агрегатор. За цією схемою, клієнт може здійснювати платежі через свій застосунок, отримавши попередньо доступ через кабінет, і передаючи необхідні дані через агрегатор та систему DIO. Основними етапами є отримання та обробка access token, створення JWT і виконання платежу.