“Європейська Бізнес Асоціація” разом з державним “Приватбанком” та платформою OLX розпочинають сьому хвилю щорічного дослідження індексу настроїв малого бізнесу. Організації прагнуть дослідити, як змінюються настрої та оцінки підприємців, якими є їхні актуальні потреби, плани та прогнози.
Як зазначається у релізі держбанку, ціллю опитування, участь у якому доступне за посиланням, є дослідження настроїв малого бізнесу, який вже другий рік бізнес працює в надзвичайно складних умовах повномасштабної війни та намагається адаптуватися до її викликів та труднощів.
“ПриватБанк запрошує всіх своїх бізнес-клієнтів поділитися станом справ вашої компанії, оцінками економічної ситуації та доступу до фінансування, поточними викликами, а також планами і перспективами розвитку вашого бізнесу. Опитування триватиме до 31 грудня 2023 року”, – йдеться в повідомленні.
На базі відповідей підприємців буде розрахований Індекс настроїв малого бізнесу, який допоможе відслідкувати динаміку змін з 2017 року, проаналізувати актуальні проблеми та точки зростання МСБ, зокрема й під час повномасштабної війни.
Там підкреслили, що ініціатива реалізується за підтримки Міністерства цифрової трансформації України, Офісу з розвитку підприємництва та експорту та національного проєкту “Дія Бізнес”.