Минув місяць від запуску онлайн-порталу “СтопТиск” (stoptysk.gp.gov.ua), який створили для прямої комунікації бізнесу з органами прокуратури. Цифрова платформа створена для захисту підприємців від неправомірного втручання правоохоронних органів у їхню господарську діяльність.
Про результати роботи “СтопТиску” візвітував Генеральний прокурор України Руслан Кравченко. Кожне звернення, подане через “СтопТиск”, автоматично реєструється та надходить до відповідного підрозділу Офісу Генпрокурора і обласної прокуратури.
Раніше подібні скарги могли розглядатися місяцями, однак тепер процес контролює особисто керівництво прокуратури. За перший місяць роботи система отримала 44 звернення від підприємців, із яких 28 уже розглянуто, а 12 бізнесів домоглися конкретних результатів — порушення усунули, а права відновили, наголосив Кравченко.
Серед прикладів — три компанії з американськими інвестиціями, які поскаржилися на неправомірні слідчі дії. Після звернення до “СтопТиску” прокуратура організувала зустріч із акціонером, керівництвом і представником Посольства США. Перевірка показала, що дії компаній взагалі не були предметом шести відкритих проваджень. У результаті одне провадження закрили, а в чотирьох призначили експертизи.
Раніше ми розповідали про принцип роботи порталу “СтопТиск”.

