Глобальні продажі iPhone впали на 5% в останньому кварталі 2024 року, а частка ринку Apple знизилася до 18%. Як передає Bloomberg, основною причиною стала відсутність функцій штучного інтелекту Apple Intelligence на китайському ринку, який є найбільшим для компанії за межами США.
Наразі Apple поступово відкриває доступ до ШІ-функцій після запуску iPhone 16 у вересні. Проте ці можливості досі недоступні в Китаї, оскільки Apple все ще шукає локальних партнерів для підтримки ШІ-асистентів з написання текстів та генерації зображень.
Зауважимо – попри зниження загальних продажів у Китаї, Apple вдалося збільшити частку продажів преміальних моделей iPhone Pro та Pro Max, які склали понад половину всіх продажів у країні.
Китайські виробники активно розробляють власні інструменти штучного інтелекту та агентів, включаючи сервіси, які можуть виконувати завдання від імені користувача.
Нагадаємо – у грудні Apple випустила оновлення операційної системи iOS 18.2, що змінює можливості штучного інтелекту на пристроях компанії. Ключовою особливістю оновлення стала повноцінна інтеграція ChatGPT.