Соцмережа LinkedIn, орієнтована на бізнес-спільноту, вперше оприлюднила дані про продажі свого бізнесу преміум-підписок. У 2023 році підрозділ отримав $1,7 млрд доходу, і компанія пов’язує це з впровадженням нових інструментів штучного інтелекту, передає Reuters.
Раніше LinkedIn, яку в 2016 році придбала Microsoft, оголосила, що заробила $15 млрд у 2023 фінансовому році. Протягом останнього року соцмережа працювала над розширенням свого бізнесу преміальних підписок, вартість яких стартує від $39,99 на місяць.
Суттєвим драйвером популярності преміум-підписок стало додавання минулого року функцій штучного інтелекту, таких як можливість сканувати оголошення про вакансію та автоматично визначати, чи підходить шукач цьому резюме. Система штучного інтелекту також може допомогти шукачам роботи налаштувати свій профіль LinkedIn, щоб зробити його більш привабливим для рекрутерів, і може автоматично створювати письмові повідомлення для надсилання рекрутерам.
В інтерв’ю Ден Шаперо, операційний директор LinkedIn, сказав, що кількість преміум-передплатників соцмережі зросла на 25% у 2023 році, хоча точних цифр компанія не назвала.
Шаперо також зазначив, що 70% підписників, які мають доступ до нових ШІ-інструментів, протестували їх, і 90% з них визнали їх корисними.