Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Преміальні підписки принесли LinkedIn $1,7 млрд за рік завдяки впровадженню ШІ-інструментів

    Преміальні підписки принесли LinkedIn $1,7 млрд за рік завдяки впровадженню ШІ-інструментів

    7 Березня 2024
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Соцмережа LinkedIn, орієнтована на бізнес-спільноту, вперше оприлюднила дані про продажі свого бізнесу преміум-підписок. У 2023 році підрозділ отримав $1,7 млрд доходу, і компанія пов’язує це з впровадженням нових інструментів штучного інтелекту, передає Reuters.

    Раніше LinkedIn, яку в 2016 році придбала Microsoft, оголосила, що заробила $15 млрд у 2023 фінансовому році. Протягом останнього року соцмережа працювала над розширенням свого бізнесу преміальних підписок, вартість яких стартує від $39,99 на місяць.

    Суттєвим драйвером популярності преміум-підписок стало додавання минулого року функцій штучного інтелекту, таких як можливість сканувати оголошення про вакансію та автоматично визначати, чи підходить шукач цьому резюме. Система штучного інтелекту також може допомогти шукачам роботи налаштувати свій профіль LinkedIn, щоб зробити його більш привабливим для рекрутерів, і може автоматично створювати письмові повідомлення для надсилання рекрутерам.

    В інтерв’ю Ден Шаперо, операційний директор LinkedIn, сказав, що кількість преміум-передплатників соцмережі зросла на 25% у 2023 році, хоча точних цифр компанія не назвала.

    Шаперо також зазначив, що 70% підписників, які мають доступ до нових ШІ-інструментів, протестували їх, і 90% з них визнали їх корисними.

    Технології Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяКліматичні фінтех стартапи частіше залучають венчурне фінансування – дослідження
    Наступна стаття Банк Англії хоче перевести дані та аналітику в хмару і протестувати ШІ

    Схожі статті

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту