Соцмережа X (колишній Twitter) оголосила про значні зміни у системі монетизації для творців контенту. Відтепер їх заробіток залежатиме від взаємодії з контентом з боку преміум користувачів, а не від кількості реклами, яку бачать верифіковані користувачі.
Як передає The Verge, чим більше людей підписуватимуться на X Premium і взаємодіятимуть з контентом інших преміум користувачів, тим більше коштів вони зможуть заробити. В X сподіваються, що це призведе до збільшення активності преміум користувачів у коментарях.
Компанія заявляє, що до 25% від вартості преміум підписок буде напряму розподілятися між творцями контенту. Втім, раніше користувачі скаржилися на низькі виплати за поточними умовами.
Ймовірно, таким чином Ілон Маск спонукає користувачів оформлювати преміум підписки. Вартість компанії X, яку бізнесмен придбав за $44 мільярди у жовтні 2022 року, значно впала. Згідно з оцінками компанії Fidelity, вартість акцій X знизилася на 79% і тепер становить приблизно $9,4 мільярда. Однією з причин такого падіння є скорочення доходів від реклами, оскільки компанія більше не публікує фінансові звіти.
Минулого року Ілон Маск пропонував зробити X платним для всіх користувачів. Таким чином мільярдер планував боротися з активністю ботів на платформі.