Торгова та інвестиційна платформа eToro, штаб-квартира якої розташована в Ізраїлі, сьогодні оголосила про свою першу в історії рекламну кампанію, яка майже повністю створена за допомогою штучного інтелекту. Основний рекламний ролик кампанії вийде в ефір під час Олімпійських ігор у Парижі, які стартують 26 липня.
Як зазначає Fintech Finance, кампанія транслюватиметься протягом усіх 16 днів прямих трансляцій Олімпійських ігор 2024 року в Парижі на телеканалі Eurosport, а також на каналах discovery+ і Max – на 45 ринках і 19 мовах.
У 30-секундному відеоролику під назвою “Будь інвестором, яким ти хочеш бути” акторський склад з персонажів, створених за допомогою ШІ, представляє вигаданих користувачів Etoro. У відео помітні деякі візуальні недоліки, характерні для зображень, створених ШІ, такі як нечіткий текст на інформаційних табло та нереалістичні пропорції об’єктів.
Візуальні ефекти для нової реклами були створені за допомогою LTX Studio, інструменту для створення та редагування відео на основі штучного інтелекту, розробленого компанією Lightricks. Всі інші елементи відеоролика, зокрема сценарій, музика та голос, також були створені за допомогою різних генеративних інструментів штучного інтелекту.
Головний маркетолог Etoro, Нір Смулевич, назвав цю кампанію “раннім експериментом” і висловив намір інтегрувати більше ініціатив з використанням ШІ в маркетингових зусиллях компанії.