Представники блокчейн-компанії Aptos Labs оголосили про стратегічне партнерство з Lotte Group, одним з найбільших конгломератів Південної Кореї, до складу якого входить близько 90 компаній різного типу. Південнокорейська корпорація має намір розширити свою присутність у Web3-індустрії через партнерство з Aptos Labs, а почати планують зі сфери NFT і Metaverse.
Як зазначається у релізі Aptos Labs, партнерство в першу стосується Daehong Communications, маркетингової дочірньої компанії Lotte Group. Співпраця розпочнеться з метаверсійного проєкту Bellyland, розробленого Daehong Communications за участі Animoca Brands.
Фахівці Aptos Labs підтримуватимуть серверну частину Super Jelly, системи винагород Bellyland. Крім того, NFT-винагороди, які можна буде заробити в різних іграх і місіях Jelly Adventures, що відбуваються у віртуальному просторі Bellyland, будуть доступні в блокчейн-мережі Aptos.
На основі партнерства корпорація планує в майбутньому розширити свою присутність у Web3-індустрії серед інших компаній, що входять до складу чеболю Lotte. Корпорація планує домовитися про співпрацю між NFT-проєктом BellyGom і спортивною програмою лояльності Baekho Eleven. Крім того, серед майбутніх ініціатив конгломерату — розробка програм лояльності для ком’юніті-маркетингу та платіжних сервісів на основі цифрових активів.
Aptos надає загальнодоступні послуги блокчейну, їх екосистема є домом для інвестицій на суму понад $400 млн від провідних інвесторів, таких як a16z, Jump Crypto, Apollo Global, Franklin Templeton, Dragonfly, PayPal Ventures і Coinbase Ventures. Поточна ринкова капіталізація компанії становить $3,7 млрд.