Американська компанія PayPal уклала партнерство з німецькою компанією з цифрової комерції Commercetools, щоб покращити можливості оплати. Співпраця спрямована на розширення спектра платіжних можливостей для клієнтів комерційних інструментів через платіжну платформу PayPal Braintree.
Як зазначається у релізі Commercetools, ця стратегічна інтеграція має на меті дозволити клієнтам взаємодіяти з різними платіжними провайдерами, еквайрами та банками, оптимізуючи таким чином загальний клієнтський досвід.
Представники commercetools підкреслили необхідність надання глобальним клієнтам розширених можливостей оплати, особливо для транскордонних транзакцій на численних світових ринках. Вибір PayPal як партнера ґрунтувався на його зв’язку з технологією MACH (Microservices, API-first, Cloud-Native, Headless), а також на тому, що компанія стала першим членом Альянсу MACH, який підтримав цю технологію.
Інтеграція PayPal Braintree як компонента комерційних інструментів, готового до підключення, має на меті прискорити час отримання прибутку для бізнесу. Ця інтеграція охоплює як бекенд-, так і фронтенд-середовища, включаючи різні JavaScript-фронтенди, що відповідає цілям обох компаній — покращити якість обслуговування клієнтів та спростити підтримку бекенд-розробників.
Деякі з основних переваг цієї співпраці включають розширення платіжних можливостей, що охоплюють дебетові та кредитні картки, цифрові гаманці, PayPal Later та місцеві способи оплати на більш ніж 200 ринках і в 135 валютах. Крім того, партнерство підтримує інтеграцію інструментів запобігання шахрайству, включаючи послуги з управління ризиками, такі як захист від шахрайства для відповідних транзакцій та автоматизація вирішення спорів.
Представники PayPal висловили рішучу підтримку комбінованій комерції та підходу MACH, підкресливши прихильність PayPal до співпраці з комерційними інструментами для розширення платіжних рішень для клієнтів.
Комбінована комерційна платформа Commercetools зі штаб-квартирою в Німеччині об’єднує хмарні, технологічно незалежні компоненти в систему, яка задовольняє конкретні бізнес-вимоги. Згідно з офіційним пресрелізом, платформа була прийнята брендами Audi, Danone, Eurorail, NBCUniversal, Sephora та Volkswagen Group.