Платіжний гігант PayPal має намір збільшити впровадження свого стейблкоїна PayPal USD (PYUSD) впродовж 2025 року. Таким чином компанія прагне задовольнити потреби всіх своїх продавців через єдину платформу. Про це пише Bloomberg.
PayPal планує запропонувати свій стейблкоїн PYUSD як варіант оплати постачальників для понад 20 мільйонів малих та середніх підприємців через новий продукт для оплати рахунків до кінця цього року. Ідея полягає в тому, щоб продавці запрошували своїх постачальників до мережі PayPal для полегшення транзакцій, розповіла генеральна директорка групи малого бізнесу та фінансових послуг PayPal Мішель Гілл.
“Багато платежів, які ми очікуємо, будуть транскордонними, оскільки продавці в США прагнуть платити постачальникам за кордоном”, — сказала Гілл в інтерв’ю Bloomberg.
PayPal також планує додати PYUSD як опцію для глобальних платежів через платформу Hyperwallet. Вона допомагає організаціям здійснювати масові платежі підрядникам, фрилансерам або продавцям по всьому світу.
Нагадаємо – ще у листопаді минулого року PayPal оголосив, що надасть можливість використовувати власний стейблкоїн PayPal USD (PYUSD) для розрахунків за транскордонні грошові перекази, здійснені за допомогою платформи Xoom. Першими партнерами Xoom тоді стали Cebuana Lhuillier та Yellow Card.