Ощадбанк запустив мобільний застосунок SAMO, в якому можна замовляти товари для самовивозу із закладів торгівлі. Застосунок надсилає сповіщення про статус замовлення, щоб споживач мав інформацію щодо стану його готовності. Крім того, SAMO дозволяє здійснити онлайн-оплату без необхідності стояти в чергах та використовувати готівку. Наразі сервіс об’єднує понад 700 локацій по всій країні, мережа продовжує активно зростати, повідомили в пресслужбі банку.
SAMO дозволяє бізнесу підвищити продажі, знизити навантаження на персонал завдяки спрощеній системі видачі замовлень та відсутності черг через систему передплачених замовлень, отримати нових клієнтів за рахунок аудиторії користувачів застосунку.
Процес приєднання бізнесу до платформи SAMO передбачає такі кроки: відвідати офіційний сайт та обрати зручне BOX-рішення, заповнити реєстраційну форму, укласти договір з Ощадбанком, налаштувати систему та організувати точку видачі товарів.
Для споживачів долучитись до сервісу також просто – достатньо завантажити мобільний застосунок SAMO, створити свій обліковий запис та отримати миттєвий доступ до широкої мережі партнерів. Весь процес реєстрації займає лише кілька хвилин, після чого користувач може повноцінно користуватися перевагами єдиного застосунку для здійснення покупок у різних мережах та економити час завдяки відсутності черг.
В Ощадбанку зазначили, що SAMO відкритий для нових партнерів – магазинів електроніки, аптек, супермаркетів, маркетплейсів.