Відсьогодні клієнти Ощадбанку можуть телефонувати до банку безпосередньо із застосунку Rakuten Viber. Наразі таку опцію не надає жоден інший банк у світі. Дзвінки можна здійснити через акаунт Oschadbank у Viber (куди, приміром, надходить інформація про рух коштів за рахунком), або просто натиснувши в сервісі дзвінків Viber комбінацію *333. Також здійснити дзвінок можна з розділу «Зворотний зв’язок» на сайті Ощадбанку.
Щоб скористатися цією функцію, клієнт Ощаду має використовувати акаунт Viber, зареєстрований на український мобільний номер.
«Цей ексклюзивний сервіс значно спростить спілкування з банком для багатьох наших клієнтів. Особливо він стане в пригоді тим, хто перебуває на тимчасово окупованих територіях або за кордоном», – зауважив Сергій Наумов, голова правління Ощадбанку.
Усі дзвінки через застосунок Rakuten Viber до банку є безкоштовними незалежно від місцезнаходження клієнта Ощаду.