Компанія OpenAI стикається з фінансовими викликами через підписку ChatGPT Pro, вартістю $200 на місяць. Генеральний директор компанії Сем Альтман підтвердив, що нова модель є збитковою через значні витрати на обчислювальні ресурси та інфраструктуру, передає TechCrunch.
Попри фінансові втрати, OpenAI не планує змінювати цінову політику ChatGPT Pro – компанія прагне забезпечити доступ до технології широкій аудиторії. Альтман зазначив, що такі витрати є частиною стратегічного плану, спрямованого на довгостроковий розвиток штучного інтелекту.
Паралельно з вирішенням фінансових питань OpenAI активно працює над створенням AGI (штучного загального інтелекту). За словами Альтмана, компанія знає, як досягти цієї мети, і розробляє проєкти, що мають на меті створення суперінтелекту. Очікується, що суперінтелект матиме потенціал розв’язувати глобальні проблеми, включно зі зміною клімату та розробкою нових ліків.
Нещодавно технологічний гігант представив плани реорганізації своєї корпоративної структури. Компанія створить корпорацію суспільної користі (public benefit corporation, PBC), що дозволить простіше залучати капітал та зніме обмеження, накладені нинішньою некомерційною материнською компанією.