Компанія OpenAI розглядає можливість впровадження реклами у свої продукти. Про це заявила фінансова директорка компанії Сара Фріар в інтерв’ю Financial Times, підтверджуючи прагнення стартапу знайти додаткові джерела доходу.
Як пише Forbes, для розробки рекламної стратегії OpenAI запросила високопрофесійних фахівців з провідних технологічних компаній. Зокрема, до команди приєдналися Кевін Вейл, раніше причетний до створення рекламних продуктів Instagram, та Шивакумар Венкатараман, колишній керівник команди пошукової реклами Google.
Виконавчий директор OpenAI Сем Альтман позитивно ставиться до ідеї використання реклами, однак наголошує на важливості збереження якості користувацького досвіду. Компанія обережно підходить до питання інтеграції реклами, побоюючись можливих негативних наслідків для взаємодії з користувачами.
Нагадаємо – OpenAI витратила понад $15 млн на URL-адресу для ChatGPT “chat.com”. Видалення “GPT” з домену chat.com збігається з нещодавнім ребрендингом OpenAI. У вересні компанія оголосила про запуск нової серії моделей ШІ, назва яких починається з “o1”.