Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    НБУ оштрафував сервіс онлайн кредитування Smartiway за перевищення денної процентної ставки

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Новий страховий продукт захистить бізнес від судових позовів через збої ШІ

    Новий страховий продукт захистить бізнес від судових позовів через збої ШІ

    13 Травня 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Лондонська страхова компанія Lloyd’s of London представила новий страховий продукт, що допомагатиме підприємствам розв’язувати проблеми, пов’язані з некоректною роботою систем штучного інтелекту. Як повідомляє Financial Times, цей крок відбувається на тлі зростаючих побоювань щодо ризиків фінансових втрат через помилки чи так звані “галюцинації” чат-ботів.

    Новий страховий продукт розробив стартап Armilla. Поліси Armilla покривають витрати на судові позови проти бізнесу, якщо його клієнт або інша третя сторона зазнали шкоди через неналежну роботу ШІ-продукту. Хоча компанії активно впроваджують штучний інтелект для підвищення ефективності, деякі інструменти, такі як чат-боти обслуговування клієнтів, призвели до помилок — коли ШІ вигадує інформацію.

    Наслідки використання невірогідної інформації можуть бути серйозними: помилкові рішення, фінансові втрати та шкода репутації компанії. Існують також складні питання щодо відповідальності, коли залучені системи штучного інтелекту.

    “Якщо ви прибираєте людину з процесу або якщо людина перекладає свою відповідальність на ШІ, хто буде відповідальним за помилки?” – зазначив генеральний директор NILG.AI Келвін Фернандес.

    У багатьох випадках відповідальність несе компанія, яка використовує чат-бот. Наприклад, Virgin Money перепросив на початку цього року, коли його чат-бот дорікнув клієнту за використання слова “virgin”. Також авіакомпанія Air Canada опинилася в суді торік, коли її ШІ-помічник вигадав знижку в розмові з клієнтом. За даними Financial Times, новий страховий поліс покрив би збитки від продажу квитків за зниженою ціною, якби було встановлено, що чат-бот Air Canada працював нижче очікувань.

    Нагадаємо – країни Європейського Союзу постали перед фінансовими труднощами, які можуть завадити ефективному впровадженню нового Закону про штучний інтелект, відомого як AI Act. Закон про штучний інтелект ЄС, ухвалений у липні 2024 року, вважається найбільш всеохопним законодавством такого типу у світі. Він встановлює ризикоорієнтовану систему регулювання, яка поділяє технології штучного інтелекту на категорії залежно від рівня ризику.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяБізнес просить доопрацювати законопроєкт щодо оподаткування доходів з цифрових платформ
    Наступна стаття Coinbase стала першою криптовалютною компанією у складі індексу S&P 500

    Схожі статті

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    28 мільйонів британців використовують ШІ для керування фінансами — дослідження

    4 Листопада 2025

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Sense Bank інтегрував ШІ-помічника в базу знань для клієнтів

    3 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    НБУ оштрафував сервіс онлайн кредитування Smartiway за перевищення денної процентної ставки

    4 Листопада 2025

    Вкладення українців у державні облігації сягнули історичного максимуму

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту