Mastercard і PayPal оголосили про розширення партнерства через запуск спільно розробленого цифрового інструменту One Credential. Рішення має на меті спростити процес оплати та надати покупцям більше контролю над тим, як вони здійснюють покупки — як онлайн, так і в офлайн-магазинах.
Про це пише The Paypers. One Credential дозволяє користувачам зберігати всі свої платіжні методи — дебетові, кредитні, передплачені картки або оплати частинами. Це дає змогу уникнути плутанини з перемиканням між картками та забезпечує персоналізований платіжний досвід відповідно до індивідуальних потреб.
Згідно з дослідженням Mastercard, сучасні споживачі очікують гнучкості, зручності та індивідуального підходу у процесі оплати. Саме ці запити стали рушієм для створення One Credential, що також враховує потреби малого бізнесу, надаючи додаткові варіанти фінансування та можливість встановлення платіжних уподобань залежно від типу транзакції та часу.
PayPal, своєю чергою, інтегрує One Credential у свої продукти, щоб запропонувати користувачам ще більше вибору. Рішення також допоможе покупцям поступово переходити від використання дебетових карток до більш структурованого кредитування, наприклад, оплат частинами, що може позитивно вплинути на кредитну історію.
Нагадаємо – найбільший банк Німеччини Deutsche Bank та Mastercard запускають спільну ініціативу, яка дозволить споживачам і бізнесу у Європі використовувати платежі у форматі відкритого банкінгу. Користувачі зможуть оплачувати покупки безпосередньо зі своїх банківських рахунків у режимі реального часу, отримуючи миттєве підтвердження транзакції.