Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Малі бізнеси в США відмовляються від цифрових гаманців для міжнародних платежів

    13 Червня 2025

    Nvidia запустить першу в Європі хмарну платформу для промислового ШІ

    13 Червня 2025

    Ощадбанк запустив цифрову платформу SAMO для шопінгу

    13 Червня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»NovaPay: Як створювали перший небанківський фінансовий застосунок для українців

    NovaPay: Як створювали перший небанківський фінансовий застосунок для українців

    1 Листопада 2024
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Яна Левада, директорка департаменту з розвитку бізнесу NovaPay


    Ася Тесленко, начальниця відділу дизайну NovaPay

    Протягом 12 років роботи NovaPay, що є частиною групи компаній NOVA (Нова пошта) забезпечує українців і бізнес зручними рішеннями для платежів та переказів. Однак, останні кілька років NovaPay трансформується і виходить за рамки звичних оплат за логістичні послуги. 10 місяців тому компанія презентувала власний фінансовий мобільний застосунок. Що стало поштовхом для створення першого в Україні небанківського фінансового додатку, та як компанія планує покращити досвід українських користувачів?

    Ми добре знаємось на платежах і ще до COVID планували стати більше, ніж фінансовим партнером Нової пошти. Досліджували, які продукти і технології можуть бути найбільш затребуваними. Тож визначили для себе мету — стати провідною фінансовою компанією із простим, зручним та швидким сервісом, а не ставати ще одним банком на ринку.

    Коли в Україні запрацював оновлений Закон про платіжні послуги, то зрозуміли, що це наша можливість. І навесні минулого року ми стали першими на ринку, хто отримав розширену ліцензію НБУ, а вже в грудні – першою небанківською фінансовою установою, що створила власний мобільний застосунок. Оскільки ринок уважно стежив за нашими діями, нам було критично важливо презентувати надійний і безпечний продукт. І ми це зробили.

    Про те, що нами рухало, та що запрацювало першим

    Наша головна мета – полегшити щоденну фінансову рутину наших користувачів. Ринок фінтеху в Україні дуже потужний, але ми провели низку досліджень і зрозуміли, що очікування користувачів значно перевищують суто банківські операції. Ми хотіли зробити звичні фінансові дії максимально зручними та простими, а також додати функціонал, що виходить за рамки звичайного банківського додатку.

    По-перше, ми відцифрували послуги, які надавали фізично у відділеннях Нової пошти: оплата за посилки, платежі і перекази. Далі – розробили і впровадили нові унікальні продукти – вигоду на оплату послуг Нової пошти, продаж облігацій компанії тощо. Також додали фічі, які полегшують життя наших клієнтів тут і зараз – зняття готівки по штрихкоду, спрощення оплати за IBAN (реквізити можна запарсити, сфотографувати, завантажити PDF-файл), створення шаблонів, режим інкогніто, розділення оплати з друзями та багато іншого.

    Окремо стояло питання, які функції першими зʼявляться в застосунку, а які можуть почекати. Тож, перший пріоритет (by default) – базові функції – в нашому контексті це платежі і перекази, щоб клієнт міг зручно скористатися основними для нього функціями. Також сюди ми додали посилку в кредит і вигоду на посилки – бо ми все ж таки повʼязані з логістикою. Згодом додали для наших клієнтів можливість оформлювати розстрочку.

    Друга категорія – value added services – тут про нові можливості для клієнта, нові чи унікальні продукти. Так ми запустили власні облігації – це те, що вирізняє нас з-поміж інших банків і необанків. Також в додатку можна відкрити рахунок ФОП, просто і швидко отримати віртуальну бізнес-картку, оформити довіреності до рахунку чи довідки, а післяплата зараховується на рахунок ФОП в NovaPay день у день. Ми значно полегшили клієнтам рутину з оплати по реквізитам. Раніше доводилось вводити дані в пʼять полів – IBAN, імʼя чи назва отримувача, його код, призначення платежу та суму. Тепер достатньо скопіювати всі реквізити з повідомлення і вставити їх у поле IBAN або сфотографувати їх чи завантажити PDF-файл. Додаток автоматично розмістить їх у правильних полях.

    Наступний пріоритет – nice to have – доопрацювання, пов’язані з фічами, які не впливають на функціональність та роботу додатка, проте додають приємної естетики. Наприклад, спільна оплата рахунку з друзями, зручна та швидка оплата за реквізитами, тематичні скіни карток і навіть магічна куля з передбаченнями.

    Про те, як проходить тестування

    Ми постійно тестуємо наші рішення, і в нас є окрема “дорожня карта” користувацьких досліджень. Можна без перебільшень сказати, що на важливих екранах додатку кожен піксель не випадковий, а аргументований тим чи іншим дослідженням чи користувацьким фідбеком.

    Ми проводимо постійне uabilitys рев’ю додатку та discovery-інтерв’ю для пошуку додаткової цінності для користувача. З цим ми приходимо до бізнесу і пропонуємо покращення для майбутніх версій. Далі разом з бізнес-клієнтами аналізуємо всі дані та пріоритезуємо майбутні зміни.

    Про неочікувані виклики

    Мобільний застосунок NovaPay ми створили за 8 місяців. Звісно, реалізуючи це вперше на ринку, ми не могли не зіштовхнутись із челенджами – як внутрішніми, так і зовнішніми. Наприклад, ми доволі довго обирали партнера, який зміг надати нам якісний Liveness Detection – біометричну систему ідентифікації. Нам важливо було, щоб система могла ідентифікувати клієнта по фото зі збігом близько 90%.

    Найбільшою технічною складністю було те, що всі ринкові рішення – від підрядників для core-banking до процесингу та системи liveness – орієнтовані на банки. А ми мали специфічні нефункціональні вимоги, які відрізнялися від банківських. На початку проєкту було неможливо точно передбачити всі ці вимоги. Тому ми та наші партнери проходили шлях від нуля до запуску, розробляючи та адаптуючи свої системи спеціально для NovaPay.

    Як би не було, наш додаток функціонує вже 10 місяців. Він вже давно повноцінний фінансовий застосунок, в якому можна здійснити усі щоденні фінансові послуги – платежі, перекази, кредити, інвестиції. А наш головний пріоритет – забезпечення якісної, безпечної та безперебійної його роботи. І у нас це виходить – майже 350 тисяч клієнтів користуються ним щодня легко і швидко.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяOpenAI запустила власну пошукову систему ChatGPT Search
    Наступна стаття Чанпен Чжао вперше після ув’язнення розповів про регулювання криптовалют

    Схожі статті

    Малі бізнеси в США відмовляються від цифрових гаманців для міжнародних платежів

    13 Червня 2025

    Nvidia запустить першу в Європі хмарну платформу для промислового ШІ

    13 Червня 2025

    Yahoo додає ШІ-функції до своєї поштової платформи

    13 Червня 2025

    Вікіпедія відмовляється від публікування ШІ-резюме статей через день після запуску функції

    13 Червня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Соціальні мережі
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Telegram
    ТОП новин за тиждень
    Всі матеріали

    Малі бізнеси в США відмовляються від цифрових гаманців для міжнародних платежів

    13 Червня 202501 Хв читання

    Попри стрімку цифровізацію світової торгівлі, малі та середні бізнеси у США уникають цифрових гаманців для…

    Nvidia запустить першу в Європі хмарну платформу для промислового ШІ

    13 Червня 2025

    Ощадбанк запустив цифрову платформу SAMO для шопінгу

    13 Червня 2025

    Криптобіржа Coinbase анонсувала кредитну картку в партнерстві з American Express з кешбеком у біткоїнах

    13 Червня 2025
    Останні по темі

    Малі бізнеси в США відмовляються від цифрових гаманців для міжнародних платежів

    13 Червня 2025

    Nvidia запустить першу в Європі хмарну платформу для промислового ШІ

    13 Червня 2025

    Ощадбанк запустив цифрову платформу SAMO для шопінгу

    13 Червня 2025

    Підписка на новини

    Отримуйте новини першими

    Fintech Insider

    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту